Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-02-04 11:50:56 följande:
    Ja se där! Där fanns ju lila.
    Får se hur jag gör.
    Jag är så himla dålig på att blanda färger så. Gillar mest att matcha med svart.
    ja till bubbelgum vet jag inte om jag valt lila faktiskt, tycker det är snyggare med svart till den
  • Mamma till Simon
    Kristyr skrev 2011-02-04 12:49:30 följande:
    gärna men tyvärr är det för mkt löst folk där med nu Drömmer
    vi ber vikkan slänga ut dem Flört
  • Mamma till Simon
    SmillaMilla skrev 2011-02-04 17:13:35 följande:
    Hej,
    är det bara jag som inte får upp den nya fb gruppen. Är tydligen med i den Men mitt fb vill inte öppna den.
    Kan tyvärr inte hjälpa dej, är inte inbjuden
  • Mamma till Simon
    solouniko skrev 2011-02-04 19:11:16 följande:

Hej tjejer! Äntligen ledig och slipper åka och jobba natt, vi köpte Aladdin när vi var och handlade så nu myser jag och Milla till den med lite torkade frukter och nötter Tjejkväll medans pappan jobbar extra så mamman får shoppa mer

Jag är såå himla sugen på en Hummel igen nästa år till Milla. I år har vi ju haft Molo och Nanook och jag gillar båda supermkt, men jag saaaknar Hummel som vi hade året innan när hon var strax innan 1 år. Frågan är ju om jag ska ha 92 eller 98 till henne, 98 känns ju spontant bra men dom är väl lite stora? Tror hon ska vara kring 90 cm i början av hösten/vintern och overallsäsongen börjar ju rätt tidigt här Vet inte vad hon ska vara i mars när hon blir 3..

här kan du kika längden http://www.barntotal.se/faktabank_foer_dig_som_har_barn/laengd-_och_viktkurvor/laengd_flickor_2_-_5_aar/
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-02-04 20:17:43 följande:
    Hej på er!
    Äntligen har jag fått en chans att sätta mig ner liten stund
    Fult upp hela dagen, först en lång dag i skolan, vidare till stallet, hem fixa kvällsmat mm mm
    Hej!
    Tänkte precis på dej, hur har det gått för A idag?
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-02-04 20:24:47 följande:
    Det gick jättebra, tack för att du frågar
    han vaknade upp med två tänder mindre (de var lösa så det tog ut dem)
    Han hann bara slå upp ögonen på uppvaket sen skulle han upp så det var bara att ta bort alla nålar på honom och låta honom åka hem
    vad skönt att det gick bra, stora killen med gluggar nu då, eller han kanske har tappat flera innan?
    Simon har bara tappat 2 än men har flera lösa men det är ju sååå farligt att röra på dem Flört 
  • Mamma till Simon
    solouniko skrev 2011-02-04 20:32:22 följande:
    Blir hon tre år nu i april? Jag fick det till att Milla ska vara kring 95 cm när hon blir tre nästa vinter, då borde väl 98 bli bra? Tack för länken Mamma till Simon
    jag har tagit 92 till molly och hon kommer vara 83 i december så hon lär väl drukna i sin  
  • Mamma till Simon
    lillronya skrev 2011-02-04 21:32:48 följande:
    Men det är tydligen ingen annan
    jodå jag är här
    Hur går det hemma hos er, ingen mer som blivit sjuk?
  • Mamma till Simon
    lillronya skrev 2011-02-04 21:36:16 följande:
    Det går bra, ingen mer som blivit sjuk. Jag vågar knappt skriva det. Hoppas hoppas att ingen mer får det nu.
    Nä håller tummarna för att ni andra slipper och så får ni ha det så trevligt imorgon
  • Mamma till Simon
    LJ2 skrev 2011-02-04 21:42:39 följande:
    ahh.. börjar de i morgon? då blir min stora överlycklig
    du har lika stor koll som jag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17