Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2011-02-03 14:11:33 följande:
    Mitt i prick - beställer direkt!!!
    har du nån kod?
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-02-03 14:31:56 följande:
    God eftermiddag!

Kikar in en kort sväng. Ska snart slänga mig på sängen och vila lite. Håller på bli sjuk vilket suger... 

Lite shopping skulle nog pigga upp

Vilka söta barn i BT! 
    usch då, krya på dej! {#emotions_dlg.flower}
  • Mamma till Simon
    solouniko skrev 2011-02-03 14:42:03 följande:
    Godmorgon! GUD vad jag plötsligt har börjat sova som en stock efter nattjobbet, brukar annars vakna 11-12 och inte kunna somnat om och det är ju alldeles för lite sömn vilket man brukar märka i slutet av nattveckan. Men hela veckan nu har jag sovit som en död fram till 13.30 och idag vaknade jag 14 Såå skönt!

Ser att ni pratar Ellos, jag var ju så inne på den gröna POP skaloverallen men blev så besviken på färgen IRL. En kompis hade beställt den här och med 50% kod och fri frakt blev det typ 224 kr, känns rätt överkomligt www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...=  Den var superfin i färgen men frågan är ju hur bra den är? Milla är ju iofs rätt liten och försiktig och vi har ju pop skalbyxor och softshelljackor som vi kommer varva med så nog duger den säkert Någon som provat den?
    har köpt den till 2 av barnen men inte provat den än, har ju med pop-kläder annars som backup
    Superbra pris när man köper med kod ju
  • Mamma till Simon
    SmillaMilla skrev 2011-02-03 14:57:03 följande:
    oj ja nu ser jag att den bara är vatrenavvisande, men vi har haft dessa i 1½ år nu och de funkar super! Barnen badar ju i dem o har aldrig blivit blöta.
    det låter ju bra
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-02-03 21:10:27 följande:
    God kväll

Vad händer här då? Shoppar ni något?

Jag fick äntligen till en beställning av Corvette T-shirten till Noel på BoR.  
    Gokväll

Shoppa ett gemstone linne på T ikväll ;.)
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-02-04 09:35:58 följande:
    Åh Hummel overallen är verkligen underbar, Meja har ju den rosa, iof är hon inte så gammal än så jag vet inte riktigt hur bra den är men just nu gillar jag den faktiskt mer än Molo. Nästa vinter får nog båda barnen Hummel overaller.
    Ddet ska jag påminna dej om till slutet på sommaren när du sitter här och velar Flört 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17