• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-11 20:41:41 följande:
    fiiiin bild i bt! Sååå söta tjejer du har! Ja o kille också
    Tack
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    jompa skrev 2010-04-11 20:43:05 följande:
    Vilken stl skulle ni ta i byxor för att få knickers om man har 92 i vanliga fall?
    Ella hade 92 i byxor i somras och 68 i knickersen, men kan tänka mig att även 74 kan funka
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-04-11 20:39:50 följande:
    Hej! Jag är SÅ avis på alla som varit och fyndat på mässan!
    hmmm hade du sagt till kunde jag fyndat åt dej {#lang_emotions_undecided} men lite sent nu juh... shoppade åt everlonn.....
    du får hänga på å kolla nästa år=)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Kristyr

Busbellan> Fick svar från shoppen via mail, men de hade inte koll. Men gjorde en beställning så skulle de kolla upp det i morgon och makulera mössa om det var fel...

Annars har ju annacill men då blir det till ord.pris och med frakt.. nu handlade jag ju lite annat så jag fick fraktfritt..{#lang_emotions_dreamer}

• Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-04-11 20:45:24 följande:
    Ella hade 92 i byxor i somras och 68 i knickersen, men kan tänka mig att även 74 kan funka
    hmmmm maxens flesta knickers som ja inhandlat e ju stl 68 =S.... tro ni han kommer simma i dem då så de ser ut som för korta byxor??

han e ju 81lång just nu.... han har ju kvar 56 or sen förra...2st tror ja.. vet inte om ja kan kränga på han dem lr om ja ska lpta illasyster få använda dem nu=)
    mamma till Maximilian född 081028
  • MiniM3

Jag tycker det är väldigt bra med ett lägsta pris och ett köp nu på FB :)

Men om man då fått ett bud på lägsta priset så får man sälja det för det..
    Då kan inte säljaren backa tycker jag iaf?
    Då får man skriva det man minst vill ha :)
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-04-11 20:45:40 följande:
    hmmm hade du sagt till kunde jag fyndat åt dej men lite sent nu juh... shoppade åt everlonn.....du får hänga på å kolla nästa år=)
    *påminner lite om salgen* {#lang_emotions_dreamer}{#lang_emotions_cool}
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-04-11 20:47:39 följande:
    hmmmm maxens flesta knickers som ja inhandlat e ju stl 68 =S.... tro ni han kommer simma i dem då så de ser ut som för korta byxor?? han e ju 81lång just nu.... han har ju kvar 56 or sen förra...2st tror ja.. vet inte om ja kan kränga på han dem lr om ja ska lpta illasyster få använda dem nu=)
    köpte just ett par 68or som jag tänkte ha som knickers..
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2010-04-11 20:47:39 följande:
    hmmmm maxens flesta knickers som ja inhandlat e ju stl 68 =S.... tro ni han kommer simma i dem då så de ser ut som för korta byxor?? han e ju 81lång just nu.... han har ju kvar 56 or sen förra...2st tror ja.. vet inte om ja kan kränga på han dem lr om ja ska lpta illasyster få använda dem nu=)
    Ella var ca 90 cm lång i somras när hon hade 68 som knickers och de slutade precis under knät. men maxen kommer ju växa några cm till innan sommaren så det kommer säkert funka
  • lillronya
    jompa skrev 2010-04-11 20:43:05 följande:
    Vilken stl skulle ni ta i byxor för att få knickers om man har 92 i vanliga fall?
    JAg ska köpa 74 i molobrallor till mina småttar i år. De är drygt 90 cm långa.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17