Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

att sova middag straffar sig....

andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    Helle skrev 2011-04-04 08:28:59 följande:
    God morgon! Åh stackars liten. Det är jobbigt när det håller på men skönt sen när de har haft. Finns bra kylspray på apoteket. 

Jag skulle behöva köpa Tretornstövlar till ena sonen på Ellos men får ingen kod till att fungera på dem. Någon som har en passande? 
    Ellos akuten rycker ut
  • stökmamma

skalkläder i all ära men det enda som funkar här nu är galonisar..... 

• stökmamma
    lillronya skrev 2011-04-04 18:13:06 följande:
    Usch har ni massa vatten nu?

Här har man nästan kunnat vara ute utan jacka idag.
    massor av snö i alla fomer =  is-snö-blöt snö- annu blötare snö- vatten

fast varmt och skönt i luften.... men utan jacka funkar inge vidare för då är dom prickiga...... 
  • stökmamma
    lillronya skrev 2011-04-04 18:34:24 följande:
    Blä, fast det bådar gott ändå. Barmarken närmar sej.
    Japp! 
    några dagar till så kommer cyklarna fram   (då är större delen av baksidan ren från is)
  • stökmamma
    SmillaMilla skrev 2011-04-05 20:31:34 följande:
    Hej tjejer. Jag behöver hjälp. Det här är riktigt jobbigt, sambon håller snart på att bryta ihop. Svea är extremt mammig, det är bara jag som duger, han får inte göra någonting. Hon skriker så fort han kommer i närheten. Några tips?
    nu när hon är sjuk el annars oxå?

• stökmamma
    SmillaMilla skrev 2011-04-05 20:44:17 följande:
    Mammastök: alltid, men extra mycket nu närhon är sjuk. Eller det kanske märks mer när hon är sjuk. För det ör bara jag som skall göra allt. Pappa får inte ens borsta tänderna på henne ivanliga fall.
    det är bara vänta ut, jobbigt som f-n, speciellt för pappan men det ändå ni kan göra är att fortsätta försöka och vänta...
    Mamman får passa på att ta sig lite mer egen tid  
  • stökmamma
    WTF skrev 2011-04-05 22:41:17 följande:
    God kväll i tråden, hoppas någon fortfarande är vaken och kan svara på min undran. Fick hem en Molo softshelljacka häromdagen från FB, har aldrig haft en sådan innan. Denna var ganska sladdrig och "fjösig", ska den vara så? Förväntade mig att den skulle vara lite styvare som de softshellar maken och jag har.

Och förresten, vad är OTT? 
    sån är vår molo oxå
    (även några av våra andra ot softisar år så mjuka  ) 
  • stökmamma
    imsa skrev 2011-04-06 00:34:41 följande:
    fy fabian vad jag blir sur när jag ser era fina shoppingbilder från OTT! :( men glad såklart att ni hittat något!

jag var där i torsdags förra veckan och där fanns INGET, eller jo massor men inget av det ni visar som jag med letar efter.
    jag kom ut med 4 plagg. galet lite!

printet med blommor som ni visar på leggings och skor och det med kaninen fanns där inget av, och det är precis det jag letar efter, fan! haha :)

Undrar om det är lönt att åka dit imorgon sista dagen? Eller finns det bara gammalt kvar då?
    har du nära så kan det helt klart vara värt en sväng till, vet att brudarna hittat sina fynd under FLERA dagar och inte bara vid ett besök
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17