Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2011-04-09 20:56:29 följande:
    Och nu fick jag ett inbox att hon ska kontakta administratören för jag sabbar hennes affärer
    finns ju ett antal disskussioner om skick och så.....  Heja A-I och härligt med lite förtjänst

till Helle
     https://www.facebook.com/home.php?sk=group_126068457459055&ap=1
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    Lilla Ego 07 skrev 2011-04-09 22:02:41 följande:
    Men va fan! Stöld också nästan?? Blir så trött!

Asså jag mer eller mindre börjar avsky dessa jävla grupper på FB! Ursäkta språket men mestadels hänger det ju bara jävla puckon där! Normala ärliga människor existerar ju knappt, är ju inte klokt!

Det som är ännu värre är att dessa människor får hållas. För så fort någon försöker sätta dit dem så är det den ärliga som går och får varningar och riskerar att bli avstängd. Jag blir helt rabiat galen på detta!
    lugn och fin !  
  • stökmamma
    lillronya skrev 2011-04-09 22:36:01 följande:
    Håller med.

Önskar dock att jag hade haft en kamera så att jag kunde fota M när hon i högklackade stövlar kablade igång sin tralle när vi skulle hem.
    Behöver jag tillägga att det fanns ett antal ögon som höll på att ploppa ut hos för förbipasserande?
    dom knähöga?
    Dom vill jag se på bild självklart med snyggingen i  
  • stökmamma

Va gammal man känner sig när man plötsligt blivit tonårsmorsa Skrattande 

• stökmamma
    lillronya skrev 2011-04-11 18:48:16 följande:

Hej i tråden!!

Hur är läget här idag?

Tomt, det ser jag ju. Men kanske  är det nån som sitter här och smyger omkring iaf.

kikar in då och då men det är sååå toooooomt här nuförtiden
  • stökmamma
    högbergarna skrev 2011-04-13 10:58:49 följande:
    Köpte en Fritiof förra året men den va alldeles för liten! Å den skulle vara i hans storlek.. fanns inget större heller. Konstigt nog?! Lilla Ego? Har hon egen butik? Katvigs blue/aqua hittar jag inte i rätt slk. Han behöver ha typ från 4-5 år. Kommer inte ihåg hur de låg i stl men de han hade sist e för små nu.
    http://www.smatting.se/mossor/Page-2.html?orderby=product_cdate
    här har du rvå med blått i strl 3
  • stökmamma

äntligen lite fart här

Ängeln- kram på dig! Tradera är inte roligt , jag har fortf inte blivit insläppt trots att jag skulle bli det i februari...enligt mail Demon 

Buttelina skrev 2011-04-14 13:44:03 följande:
    375 tom :-
     En kompis köpte en hockeytårta trodde hon, betalade dyrt för den och får en liten rund chokladkaka som inte va särslikt barnvänlig i smaken  med en oblatbild på över 200kr vill jag minnas.

Vill tipsa om att söka på T på tårtbild om man vill göra en egen (billig)tårta men inte orkar/kan modellera( och är ute i tid) 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17