Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ni har sett att dom ändrat gruopontexten nu va? gäller inte ns längre men kolla vad dom svarat på fb så....

andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma

vad passar bättre på en studentskiva för en som gått naturbruk än molos bondgård

• stökmamma
    Busbellan skrev 2011-04-21 19:41:31 följande:
    Hallå på er tjejer!
    Funderar på en sak, vad gör man när det kommit en insättning med en hel del pengar på ens konto och man inte har nån aning om var de kommer från?
    låter spännande ;.-)
    tror inte det finns så mycket att göra nu i påsk, har du swedbank så pröva maila via kundtjänst hos nternetbanken..Annars får du kolla med banken på tis
  • stökmamma
    Busbellan skrev 2011-04-21 19:46:17 följande:
    Ja, det får vänta tills måndag då kanske, nog svårt att få tag på nnå på banken under påskhelgen
    Oj, 75000 var mycket, här är det "bara" 10000 kr
    Vi får såna summor då och då av svärfar, men han talar alltid om det ett tag innan.
    Min morfar skulle också kunna ge bort pengar bara sådär, men han har inte vårt kontonummer
    kanske va en överaskining i påsk som han missat tala om? 
  • stökmamma

Ok tjejer, hjälp!

Blåbärsfläckar på turkosa canvasbrallor- hur får man bäst bort? dom har hunnit torka, men gjorda idag 

• stökmamma
    Busbellan skrev 2011-04-21 22:11:04 följande:
    Jag har ett problem
    Ellas sommarkläder får inte plats i garderoben, den är ju överfull nu utan dem
    Inte minskar man på kläderna väl? Får nog ta en runda och köpa en byrå, det skulle passa bra på hennes rum
    ha ha ha
    precis samma problem här(fast knattsen har bara en byrå + hängställning), även om det blir lite mer plats nu när långkallingarna är på väg bort så räcker det inte  så jag köpte en liten byrå till på loppis  
    fast jakten på fler pågår fortfarande  
  • stökmamma
    Busbellan skrev 2011-04-21 22:39:01 följande:

ja, jag kan ju visserligen lägga undan de fodrade NS hon har, men det är ju bara två par så det gör ingen större skillnad
    Ella har ingen jättegarderob heller, bara en sån vnalig smal med 4 hyllor och så hänger jag plagg där uppe på en stång
    Tänkte att om man får ut typ strumpor, trosor och pyjamasar i alla fall så går det ju in lite sommarkläder
    jag har ju nått litet sängbord/byrå m tre lådor breve min säng som jag har just sånt i.
    det "värsta" är ju att Mimmi är i stort behov av nåt bättre att förvara kläder i hon me, har bara trådbackar i ställning nu Rynkar på näsan 
  • stökmamma
    Busbellan skrev 2011-04-21 22:54:37 följande:
    Men Åh så söt, en sån här måste nog Ella ha!
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=140...
    den va söt 
    undrar om inte lindex gått lite bananas? tycker det är t3b2 på det mesta på nätet (och jag vet att det gäller ALLA barnkläder i butik
  • stökmamma
    stökmamma skrev 2011-04-21 23:09:41 följande:
    den va söt 
    undrar om inte lindex gått lite bananas? tycker det är t3b2 på det mesta på nätet (och jag vet att det gäller ALLA barnkläder i butik
    va lite snabb, gällde tydligen nätet oxå
    fast fattar inte vrför dom märk varje plagg men ändå inte alla 
  • stökmamma
    Busbellan skrev 2011-04-22 21:55:56 följande:
    Den var söt

Är inte helt lätt att hitta nåt till Nora på Lindex, eftersom det mesta är i typ den här stilen när man kommer upp på de större storlekarna, och det är inte hennes stil
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=145...
    frågan är hur många tjejer över 10 som verkligen gillar sånt?

Go kväll!
    här har dagens spenderats i solen/garaget spcklandes slipandes och målandes. Nu ska gamla (fula) furubyråer bli vita å fina  
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17