Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-02-24 19:24:54 följande:
    MIna småttar är 99 cm långa och jag köpte, som sagt, 98 nu i de nya.
    Om jag viker mudden så funkar de bra tycker jag.
    Men det är svårt när det är så olika.
    hmm ja som tänkte ta stl 98 till maxen =/ kanske blir lite äl stort då eller?!? om de nu e så långa
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-24 20:48:00 följande:
    Grekis: När kör ni på måndag? Tänkte på hur vi gör med leveransen
    typ5.30 kanske lr ngt sånt.......vet inte om det är bäst å ta det på hemvägen eller ditvägen?! vi kommer ju vara i örke på hemvägen senast 19 tiden
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2011-02-24 21:35:41 följande:
    Godkväll Sitter bara o tittar resor hela dagarna nu, helt besatt Vi hoppas ju kunna komma iväg över jul/nyår tillsammans med hela min familj (exklusive min bror haha ) då mina föräldrar fyller 60, min syster 30, jag och F 25 o så gifter vi oss. Behöver vi mer o fira liksom?

Så shoppingen får jag ligga lite lågt med Men helt behöver jag ju inte sluta Drömmer
    hmmm ligga lågt =P ja det kom från rätt person
  • Greksmurfen

goddagens=)...........
    imorn ska ja till å vxla till ida T salgen ;)............. ÅH TJEJER VAD NI ÄN GÖR SKRIV INTE PÅ FB MIN SIDA ATT JA ÅKER DIT
    HAHAHAHA............har inte nämn det till maken =P å så bår det förbli... hahahaha få bli en suprise=P sen.......

ButtriK e du laddad?!?!

• Greksmurfen

tro ni popcorn kommer i babyklänning?!??! hmm det å ljusråååååsa leggings hade ju vart såååååå sött lr hurDrömmer

• Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2011-02-25 20:26:55 följande:
    har du fått in pengarna från mig?
    ha ja säkert ska bara hitta min älsade bankdosa som maxen så snällt lekt med som vanligt=/........
    uff den ungen har inte varit å leka med... sen till råka på allt tog pappa med godis (min pappa då) så maxe fick en  klubba.. hmmm ja låt oss säga så att han tål inte socker =/.... for hit å dit som en bumbibjörn å trots till förbannelse =P.... men nu är han däckad iaf...
  • Greksmurfen
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-02-25 20:29:50 följande:
    Vill också åka på salg juuuuuu...*surar*
    vi lovar å ha skoj å shopa för 5 ;)...............
  • Greksmurfen
    WTF skrev 2011-02-25 23:13:39 följande:
    Bra! Fick hem en lurv från T häromdagen i 92 som det är hyfsat med växtmån i, vill varken ha större eller mindre. Skall jag ta 98 på softshellen då? Har en MMP-anorak i 98 och den är stooor, för stor att ha nu. Eller skall jag ta 92?
    min son son är 90cm har en softshell i stl 110 funkar kanon å ha nu!

butte gå online på msn =P
  • Greksmurfen

butte: du ska inte till llm innan vi ses?!?...såg en lurv ja ville ha ;) maxne har ju ingen lurv som passar han typ...lr ja han har ju lurvar=P men de e pågränsen nu å lite msått försmå... å har hittat en i 104 jr..hmm frågan e om det blir förstort...

• Greksmurfen

stormis: tro du maxen kan ha en 104 av från höstens lurvar?!?! har för mej dem va li mindre

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17