Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

morrnmorn..åhhhhhhhhh idag har syrran kommit iväg till bb =).....vattnet gick inatt 10dagar över tiden. så idag får jag bli moster å ev sniffa bebbe =P.....åhh längtar =)

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

goooooomron =) fick sms inatt om att jag blivit moster =)..........
    syrran fick tas med akut kejsarsnitt till slut å "lille" bebisen vägde 4500g å var 52cm lång.....så det va ingen liten

• Greksmurfen
    lillronya skrev 2011-01-21 07:07:33 följande:
    Grattis till både dej och syrran!
    Det var en rejäl bebis, det.
    haha jo det var det verkligen =P..........dem där 50 suitarna å kläderna kan nog räknas bort direkt ;)............hehe
    blir till å ta 56-62 direkt hahaha......
  • Greksmurfen
    Tjollabolla skrev 2011-01-21 08:08:40 följande:
    Åh grattis! Så mysigt!
    Båda mina har ju vägt 4,5-5 kg och dom har haft 50-56 i 2 månader så 56 kommer passa. 56 var jättestort på båda mina i början ändå, även om dom är stora är dom ju småå... Hjärta
    jo dem e ju små ändå... hehe väger bara 1,7kg mer än lilla melina...
    hon vägde in på 6,3kg på 6mån kontrollen

chokladmoshin : hur stor e lilli nu ??

dunis: man tackar.. var ju lika nervös som hon när man satt å väntade..nästa värre det =P
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2011-02-03 07:47:12 följande:
    Kan inte citera idag.

Busbellan och flock: Hoppas också att ingen mer sätter igång här.
    Fy vad jag är sur!
    Ja det är ju såklart synd om A och om det är fler som får det här.
    Men alla planer i helgen då?!
    Åh om man kunde få styra lite själv...
    usch=(..........LJ2 hade med en son som började kräka nu vid 04 i natt=/...... verkar gå en massa....hoppas inte maxen får de gen, han blev inlagd sist med dropp=/......
    få hoppas att det inte smittar vidare håller tummar  tår.

småfolkoverallen har 5000i vattenpelare och nja vet interdigt har valt molos på dagis för att en verkar bättre med väta. men som sagt har ju inte råtestat hans i vattenplask väder....
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2011-02-03 08:59:49 följande:
    God morgon!

Igår fick jag hem Ej Sikke Lejs vinteroverall till nästa år och precis som (nästan) alltid är ESL mycket finare IRL.Hjärta Dessutom var det 8000 i pelare vilket jag inte hade koll på*gillas*, så just nu har Max fem overaller till nästa år. Vilken tuuur att jag ska lämna tillbaka en idag iafDrömmer
    hahaha han lär klara sig då med andra ord ;)..... maxen har en ny till nästa år sen kommer nog dessa två han har nu i stl 98 räcka första delen hoppas jag =P. ska satsa på nanouk ställ när addnature har sin stora rea;)......

www.lastenmetsola.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/
    alltså detta mräket har ju bara sååååååååå mkt fint... titta på denna klänningen liksom =)

www.lastenmetsola.fi/epages/Kaupat.sf/sec8af01b27de/&ViewAction=View&PageSize=50 är ju en finsk sida men har så mkt fint=)
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2011-02-03 09:12:18 följande:
    Ja jag fattar inte hur det alltid kan bli så..Oskyldig Fast det kommer bli tre overaller till slut, har en regnbåge som får flytta nästa säsong eftersom vi helt enkelt inte gillar den. Den vi har nu ser helt ny ut eftersom den används inte, funderar på hur det kan komma sigObestämd Och polarns turkosa fick följa med hem från rean bara för att den var billig men nu får den flytta tillbaka eftersom ESL var mkt finare

Men åh vilken fin sparkdräkt, cerise och orange är bra mumsigt tillsammansTungan ute
    ja visst va den härlig....den e i frotte med:) funderar på den med matchane mössa till melina sen den gul bruna tröjan till max....e samma mönster på:)
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2011-02-03 09:12:48 följande:
    Kikade in på villervallas nyheter. Åh vad mycket fint där var!
    Vet ni om de där tröjorna kommer i kortärmat sen?
    För visst kommer det väl kortärmade tröjor också?
    Min unge vägrar ju långärmat....
    borde det göra å klänning  med hoppas jag juh på...:) alt body;).....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17