Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2011-01-17 11:33:43 följande:
    ja jag hoppas på  lindex på ljuslila leggings eller nått sånt att ha till klänningen!
    Ja, tänk om det kommer samma färg som JR. De var så himla fina. Annars får man väl köpa och kapa

• Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2011-01-17 13:03:35 följande:
    Hoppsan- nu blev det ett köp-nu

Har igår inventerat i vårt lurvlager..konstaterade att vi saknade ett par hallon/gula lurvbyxor och idag så låg de där och roooopade högt mitt namnDrömmer

Fast ni som har använt dessa byxor förut..blir det av att man använder jacka+byxa framför overall? Lova har nu ett set med lila/grönt, ett hallon/gult och så hade hon visst en turkos/rosa overall..tur kanske iom att party pink i 92 är galet stor! Åh det går ruggigt dååligt att motivera den där fruityoverallen som jag känner att vi "behöver"Cool
    *ASG* Tror du verkligen att Lova har lurvar så hon klarar sig?
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2011-01-17 13:22:04 följande:
    Vete katten men jag måste ju motivera ett overallköp med något*sugen ju*
    Kanske om man inte använder set så mkt...eller om jag kanske egentligen inte gillar den turkosa..eller om vi behöver ha två overaller om den ena ska tvättas..
    Jag inser faktiskt själv att mina motiveringar är skitdåliga
    Nä nu kom jag på det! Lova är en råååsa tjej och vi har ingen overall att använda nu som är rååsa (iom att party pink är för stor)
    Se där...fixat! Ska bara hitta ff först som för att motivera lite extra

Jag måste faktiskt hitta en overall och en jacka till Lea. Frågan är bara vilken färg? Är ju lite hooked på lila eller kanske ngn turkos.  
  • Duntoffla
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-01-17 13:37:29 följande:
    Har lagt in ett par bilder på familjens nytillskott i mitt galleri om någon vill kika.
    Lägger inte ut i bildtråden av olika anledningar, men galleriet kommer nog fyllas på.
    Åh vilken liten sötnos!
  • Duntoffla
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-01-17 13:42:08 följande:
    Tack! Världens sötaste...Inte alls partisk dock.
    Haha...nej det är man väl aldrig.

Tänk om Bubblan snusar bebis nu. Jag tror nästan det.  
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2011-01-17 14:01:40 följande:
    ja det måste hon väll nästan göra. Åhhhh vad mysigt!
    Ja, det brukar ju gå fortare efter första barnet. Nästan så man skulle vilja ha en till bara för själva födandets skull
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-01-17 14:24:53 följande:
    kanske är fräcka på spelar ju ingen roll när dom är sådär små
    Nej det är sant. 

Sitter här och gör en liten lista på byxor som måste inhandlas. Föredrar ju ofta enfärgat nertill. Måste nog ta en Lindex-tur till.

Fasen att Molos JR kläder ska vara så jäkla dyra. 350 pix för en T-shirt *snål* 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17