Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-01-17 14:50:10 följande:
    ja 350kr känns Obestämd
    Ja, det är ju nästan vad en vuxentröja kostar. Nåväl...något ska han väl få från nya kollektionen.
    *lägger i varukorgen och blundar* 
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-01-17 14:53:59 följande:
    ja sjukt eg men men ibland så... Tungan ute

jag brukar göra så att jag säljer en massa och för just dom pengarna handlar jag preciis vad jag vill, kosta vad det kosta vill liksom..
    Ja, jag har en del ute på Tradera och lite till ska ut. Får finansiera det så. 

Oj, nu har jag bråttom!

• Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2011-01-17 15:55:47 följande:
    Håhåjaja..Butte butte säger jag bara

Nu har jag fastnat på Trendsales också, någon som kan hjälpa mig hur jag nu ska gå tillväga för att kunna betala mina nya synder?Drömmer
    Har inte du redan konto där? För att kunna betala måste du valideras eller vad det heter. Alltså maila över papper på att du är du.
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2011-01-17 16:20:00 följande:
    Jo det visste jag..dock hittar jag inte vart jag ska ska maila:( Funkar det att jag mailar en bild på mitt körkort och adressen på ngt "viktigt" papper?
    Ja, det funkar. Jag har för mig att jag fick kontakta dem via deras formulär och att jag sedan fick en mailadress

http://www.trendsales.dk/pages/support/default.aspx

Det är livsfarligt att ha konto där
    Buttelina skrev 2011-01-17 16:24:05 följande:
    Tungan ute sorry jag har inte vågat validerat mig där.. har inte vågat för det hade blivit FÖR dyrt haha
    Haha...va? Fortfarande inte? 
  • Duntoffla
    Liljan- Fina Maia i Katvig. Synd att ärmarna blivit korta. Fina Mateo i underbara spitfire!

Xmari- Fina killen i Safari! Är ränderna mer gröngula eller är de neoniga?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-01-17 16:37:24 följande:
    åh finaste shoppingen förresten. sjukt fin gemstones är synd att det printet inte gjordes i babybyxor
    Ja, det är verkligen fint. Dock lite stort än (storlek 80)  
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17