Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-11-25 15:55:26 följande:
    åh lillbebisen din är såå söt!! vad heter hon?
    Tack
    Hon heter Maria Amira.
    Mamma till 4, räcker det nu?
  • ChokladMoshin
    RååSa BuBBlan skrev 2010-11-25 15:59:22 följande:
    Ja jag gillar ju knappisar väldans jag Drömmer 

Åhå.. vad kan komma då måntro? Har hon vuxit ur 56 redan?
    Nä, det har hon inte. Men hade typ 15 suits i 56 plus en massa andra kläder, så jag har lyckats skiljas från 4 st
    Knappisar är finast, men mina tjejer vägrar dom Bara kläningar här.
    Buttelina skrev 2010-11-25 15:59:30 följande:
    åh det passar henne verkligen
    ChokladMoshin skrev 2010-11-25 15:56:28 följande:
    Tackar!
    Ja, jag blev så glad. Kommer ihåg när vi låg på intensiven och hon gick ner till 2153g, trodde aldrig hon skulle passera 3 kg så späd som hon var.
    Ja, jag misstänker filten kommer bo här sen i alla fall. Fult print eller ej, en filt är alltid en filt Drömmer
    tycker du blomprintet är fult :-O
    Tack
    Njea, vet inte riktigt vad jag tycker om det. Men ska jag ha det så blir det nog som filt och inte klädesplagg.
    Buttelina skrev 2010-11-25 16:00:39 följande:
    jag har sett printet irl! tycker det är jättefint! var nära att köpa volangklänningen på salgen men den hade bruna kantband så jag hoppade över
    Åååh, vad synt. Den skulle ju haft såna lila som på filten......
    RååSa BuBBlan skrev 2010-11-25 16:01:41 följande:
    Min bebis vägde igår 2281 g , va liiiten hon måste varit din lilla sötis alltså Hjärta

Du är en tvättäkta filtoman
    Ja, himla Mini, dessutom så var hon ju fullgånget lång (48cm) så hon såg ju ut som en riktig speta.
    Filtar är ett måste!!
  • ChokladMoshin

HklöööööööDrömmer
    Jag ska INTE hänga här innan jag börjar med middagen......att jag aldrig lär mig.

• ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2010-11-25 16:23:35 följande:
    hihi vad blev det?
    Filtar såklart.
    Jag som imorse inte skulle ha ngt från Katvig salgen för vi hade dåligt med pengar, sen kom det in massa oväntade pengar på kontot som jag precis upptäckt.
    Och där kan dom ju inte sitta och samla cyberdamm
  • ChokladMoshin

Näe, laga mat var det......får inte shoppa mer nu förrän fina kolibri/blom printet kommer.
    För det SKA jag ha allt i

• ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2010-11-25 16:31:09 följande:
    oj najs med massa oväntade pengar
    Ja, eller hur! Märkta med "tomten" var dom också
    Stargirl skrev 2010-11-25 17:41:43 följande:
    Usch.....Molo overallen är svår att ta på sig tycker dottern. Hennes ben fastnar i fleecen vid fötterna och den viker sig dubbel. Både Reiman och Didriksson overallen är enklare tycker hon, synd på en fin overall.

Har ni samma problem?
    Jäpp, därför vägrar dom 2 stora Molo, har det bara till min lilla på 2½, men hon är ju inte på dagis så det är ju jag som klär på henne. Bökigt att få på dom över skorna också, men fy så bra dom är när dom väl sitter på.
  • ChokladMoshin
    ängeln83 skrev 2010-11-25 19:17:30 följande:
    Jag tycker faktiskt inte alls att Molo overallen är bökig att få på, det enda jag stör mej på är karborre knäppningen i luvan, den trillar jag av heeeela tiden, tacka vetja tryckknappar.

Det mina stora barn tycker är jobbigt är att få på den över vinterkängorna då resåren är så hård, vilket i och för sig är bra tycker jag.

Men dom gillar det inte, så dom har andra overaller.

Har för övrigt haft Molooverallen på 2 dar i rad nu när vi varit ute på mellantjejen och vad himla många kommentarer jag får att alla barn borde ha en sån overall för dom syns så himlans bra

Kan ju tillägga att det är en Crazy Salmon

• ChokladMoshin
    ängeln83 skrev 2010-11-25 19:25:28 följande:
    Fast det är klart, det kanske är bökigt när dom tar på sej själva, jag hjälper ju för det mesta Liam på med overallen, han har typ noll tålamod så vilken overall som helst är jobbig för honom
    Vi har bara kört på Molo, helt underbar.
    Hihi, låter som min kille. Fullfart och inget tålamod
    Ja, jag gillar verkligen deras overaller så jag kör det till mellantjejen som sagt och Mini kommer nog få en till nästa vinter också.
  • ChokladMoshin

Angående Molo overallerna så dissas dom inte för att dom är svåra att få på sig utan för att dom är svåra att dra över stora vinter kängorna, i själva overallen kommer dom lätt.

Men vad murriga alla nyheter var.
    Inte något jag vill ha alls just nu förutom filtarna då och dom borde ju skickas typ idag Drömmer

• ChokladMoshin

Gokväll!!
    Åååh, vad fint safari printet var. Hoppas på suit och filt Drömmer

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17