Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-08-10 22:07:25 följande:
    Ja, nu tycker jag allt ränderna får ta o masa sig hit!!

Håller tumsen för en bra T runda
    hoppas jag med på
  • Kristyr

Så där så! Alla kläder uppe på T för idag. Dax att sova så åker nog pluttis kläder ut  morgon eller senare i veckan. Vet fortf inte hur jag ska göra med overallen... *suck*

• Kristyr
    Busbellan skrev 2010-08-11 21:07:39 följande:
    Hej förresten
    Hemma från meandi party.
    Blev faktiskt bara ett enda plagg

såg lite på hemsidan på dagen innan den dog och det var inget jag direkt gillade..

Nu är det Katvig och småfolk om det inte bara ska bli NS kläder som ska shoppas närmaste tiden...

• Kristyr
    solouniko skrev 2010-08-12 08:25:32 följande:
    Äsch, drömde inatt att min starrainbow mössa fanns på babyshop. Men det gjorde den inte när jag vaknade Haha, tyypiskt! Och på IllerHiller var den slut Att man ska vara så seg ibland på att börja tycka om vissa saker!! Nu är den omööjlig att hitta!
    har med kikat lite men inte hittat nån..
  • Kristyr
    Helle skrev 2010-08-12 08:56:21 följande:
    Inte jag heller .. det beror säkert på att jag vet så mycket annat som komma skall
    ChokladMoshin skrev 2010-08-12 08:56:53 följande:
    Som om det inte kommer annat du kommer hoppa loss på
    Jag fick inte heller habegär för ngt speciellt, men när väl barnen valt var där mycket dom ville ha, speciellt stora tjejen älskar Me&i, hon använder knappt annat.
    schyyyyyyy nu
    lillronya skrev 2010-08-12 08:57:48 följande:
    Jag som brukar köpa nästan hela kollektionen hittade inte heller så många måsten.
    ChokladMoshin skrev 2010-08-12 08:55:07 följande:
    Hur lång är E? Funderar på vad jag ska ta till min lilla.....
    Han är 95 cm.
    JAg har köpt 86/92 hittills i allt utom vissa tunikor till A.
    Denna säsongen tänkte jag försöka byta till 98/104.
  • Kristyr
    solouniko skrev 2010-08-12 09:24:49 följande:
    Jag tror Milla har 8-9 st och jag har svårt att hinna med att använda alla Och ja kanske 5 långärmade också förresten, tänkte på de kortärmade bara Hujja, måste nog rensa lite innan jag fyller på med ännu mer nytt Drömmer
    just nu är hon 63 lång och använder mest 62 kläder men endel 68

Mycket kortärmade är det men några långärmade, har inte riktigt koll på fördelningen där. Men de ser stora ut i stl så jag räknar med (hoppas) kunna ha dem nästa sommar... Drömmer
    Kan inte välja vilka som är finast och ska sparas, men eftersom det är mkt kortärmat "kan" jag ju inte lägga ut dem på T förrän i april/maj så har ett tag att fundra då.. och säkert samla på mig för många fler...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17