December Bebis 2010 :)
Hej alla blivande mammor!!
La till mej i BF listan!
Känner som endel andra lite oro för att jag inte mår sämre   Ömma bröst har jag haft vid denna tidpunkt med mina andra två men inte nu...jätte trött är jag & det var jag med andra med. Mår lite illa då & då på kvällarna, inte gjort innan.
  Ömma bröst har jag haft vid denna tidpunkt med mina andra två men inte nu...jätte trött är jag & det var jag med andra med. Mår lite illa då & då på kvällarna, inte gjort innan. 
Kissnödig som med första. Men allt är nog som det ska...men oron finns juh alltid där i bakhuvudet. Men får se positivt framåt  

" jaha & det vill du va?" frågade hon & man hörde att hon log.
 " jaha & det vill du va?" frågade hon & man hörde att hon log. men jag håller med de som skriver att så länge det inte kommer mängde & klumpar & smärta så är det ingen fara. Jag blödde med min första, men bara en ele två dagar & det var inte mycket som kom, men jag fick komma på ett VUL & allt såg bra ut, men jag blev sjukskriven 2 veckor.
  men jag håller med de som skriver att så länge det inte kommer mängde & klumpar & smärta så är det ingen fara. Jag blödde med min första, men bara en ele två dagar & det var inte mycket som kom, men jag fick komma på ett VUL & allt såg bra ut, men jag blev sjukskriven 2 veckor. vara bara inne för några timmar sen & redan så många nya!
  vara bara inne för några timmar sen & redan så många nya!