AnneliY skrev 2010-05-27 18:18:45 följande:
Hejsan allihopa,inskrivning oc UL gick jätte bra!!! Jag är i v.9+4 precis som jag misstänkte,bebisen var pigg och alert och rörde sig ovanligt mkt för att vara så tidigt... 28mm...hahah liten fis det där Hur som helst så fattar man nu iaf att det är på riktigt!BF blir 26/12 !!!! Jag är graviiiiiid!!!!!
Skönt

hahaha ja de e inte stora
Ja, ibland fattar man inte de helt enkelt, denna gången har nog varit svårast för mej...
MajMamman08 skrev 2010-05-27 18:56:18 följande:
Har fortfarande inte fattat att jag e gravid,haha trots alla gravsyptomen! Slår mig ibland,men gud jag e ju gravid,ja mycket o tänka på,som tex o tacka nej till alkohol Jag ammade min son i 2 veckor, men han gick ner i vikt mycket,då han inte åt som han skulle,somnade o låg mest o snuttade,kunde amma i 1,5 timme utan att han blev mätt,så tillslut fick både han och jag nog! Han skrek ju typ jämnt så han inte blev mätt heller.Så jag började och del amma,först amma o sen ersättning i 2 mån ,sen ammade jag bara på natten 1 mån efter de och sen slutade jag! Önskar jag kunde hel amma,och man känner skam på något sätt när de inte funkar osv, och alla andra kan amma!Men men...får hoppas de går bättre denna gången helt enkelt!Ja jag mår fortfarande illa,mina tabletter e slut! va på apoteket i dag och deras va med slut,kommer in i morgon! GAH hur ska jag klara mig i morgon bitt????Och jag som ska jobba med, vill inte de ska bli morgon Ja på tal om bröst Så skulle jag med gärna vilja operera mina sen när jag förhoppningsvis e klar med alla de barn jag önskar och vill ha dvs 3 st Tyvärr har allt för många fördomar om att man vill operera sig! Men från och ha haft en c kupa,fasta fina,till o få 2 russin som man måste rulla upp i BH:n e verkligen inget kul! so here we go operation soooon
Ja fy vad långt

hihihi
nä men nu får ditt illamående gå över!!!!
Ja men det är så mycket fördomar om allt, men tiden går framåt, vill man så gör man tycker jag

3 barns mamma84 skrev 2010-05-27 19:04:17 följande:
Majmamman:Nu har jag läst och ''pustar ut'' haha hoppas du slipper illamåendet och skönt att du nu inser att du är gravid jag tror vi alla fortfarande tänker (herregud e vi gravid) haha jag tänkte på det idag och bara blev så glad av längtan.Jag vill ju ha min julklapp tidigt igår haha Hoppas din ammning med nästa blir bättre och du får mer mjölk så det räker över till pump flaskor med Tre barn är det allt haha skoja Är det bara jag som vill ha 5 ST!!! Mala:Tänker på dig vännen♥
Jag har med tänkt mej 5

hahahah
AnnaCL skrev 2010-05-27 19:25:16 följande:
Hej på er! Har inte skrivit på länge, men följer er ändå. Här är det glatt, sambon friade häromdagen så nu planeras det höstbröllop för hela slanten. V 12 imorgon också vilket känns som ett litet steg på vägen.Känns som om alla gjort VUL här inne, eller är det någon mer än jag som inte gjort det? SKulle också gärna vilja titta på bebisen men eftersom jag inte har någon anledning så blir det svårt.Hoppas ni har det fint, och vilka fantastiska magar ni har!
Nämen, grattis
hihihi vad roligt, höggravid & allt!!
Momalicious skrev 2010-05-27 20:03:38 följande:
Nu när jag läst ikapp lite så måste jag få tjoa lite! Idag är nämligen världens mest fantastiska dag. Är KLAR med skolan nu! Gymnasiet i alla fall. Sen är det bara SSK och BM utbildning kvar, men inte än på ett litet tag ;) Är fruktansvärt stolt över mig själv. Går ut med bra betyg i allt och det känns ännu bättre att man har ett bra snitt sen. Firade med att köpa en iphone till mig själv! ;) Gud vad härligt. Vet inte vad jag ska göra hela helgen nu.. Inte varit ledig på flera år. Helt sjuk känsla! Jag har en fråga. Eller två snarare! Är det någon mer än jag som inte har molvärk? Jag har inte haft på nästan en vecka och blir helt nojjig att bebis är död nu. :( Andra frågan lyder: Har ALLA här inne gjort VUL eller UL eller KUB eller NUPP? Jag känner mig helt galen att jag ska behöva vänta till v 18-19 för att få reda på om allt står rätt till. Varför ligger inte RUL tidigare? Och om det finns nån själ som inte kommer göra någon "kontroll därinne" innan RUL, hur klarar ni av det? Jag vill se NU NU NU!
Vad kul att vara ett steg närmare
Jag har gjort UL, var en av de sista som gjorde det, var först inte planerat men jag ville lugna mej lite eftersom jag äter så mycket mediciner nu,...
RUL ligger i den veckan just för att i den veckan ca är alla barn lika "stora" så man kan mäta osv...ele nått sånt...