Inlägg från: wildahallon |Visa alla inlägg
  • wildahallon

December Bebis 2010 :)

Hoppar in här jag med :) Gick in i v11 idag, så har bf 14 December :)

• wildahallon

Får jag fråga en fråga? Har spytt konstant sen v4, så jag har inte "ätit upp mig" tvärtom.. Och för 3 dagar sen sa det PANG, och nu går det inte att dölja min mage ;s är bara i v11 ju?! Jag kan ju dra in den, men när jag slappnar av är den gigantisk?! Vad hääänder?

• wildahallon

Imorse var vi på inskrivning hos Bm :) 10+5 idag!
    Här får vi inte heller se bebis förns i v.18-19! That's life...
    Man måste ju vara inställd på det bästa

• wildahallon

6 dagar till jag gått 12 fulla veckor, LÄNGTAR! Känns som man kan pusta ut liite då iaf =D.

Förresten så håller graviditeten på att ta kål på mig, ska det aldrig vända?
    Mår så fruktansvärt illa :( HELA dagarna :( {#lang_emotions_frown}

• wildahallon

Snart kan jag inte hålla mig längre. Vill skrika ut till hela världen att vi väntar bebis! =D

V.13 imorn då :) Vet faktiskt inte när vi ska berätta det. Våra familjer och närmaste vet om det, bara "allmänheten" kvar..
    Så nu är det väl dax att må bättre snart? Spyr fortf varje morgon, och kan bara äta småsmå portioner på dagarna, annars kommer det upp! TRÖTT på det, kan jag lova! Jag älskar mat, jag vill ha maaat! {#lang_emotions_laughing} 

Lägger in kort på magen direkt jag har tid, när jag inte jobbar så mycket. DÅ ska ni få se på svullen mage, ser ut som jag ska föda vilken sekund som helst! :o

• wildahallon

är alldeles för lat för att lägga in bilderna på datorn, men tagit bilder sen magen EXPLODERADE i v11. Det går inte att dölja att jag är gravid (v.14 imorn) Har en riktig kula!

Spyr dock fortfarnade varje morgon.. Och har blivit allvarligt törstig hela tiden! ;p drygt när man står i kassan.. blivit yr i bollen senaste dagarna också :(

Och här i Dalarna får man bara ett ultraljud, blir lite småsur på er när jag ser att ni fått se den lille ;) Såå jag får inte se om allt är OK, förns i v18-19. Lite småsegt men sånt är livet :p

• wildahallon
    Momalicious skrev 2010-06-11 11:39:51 följande:
    theunknown: lycka till själv!

Är det nån mer än jag som mår illa fortfarande? Jag har hittat det som hjälper i alla fall! 
    Turkisk peppar! Åh så härligt. Fick tipset av en svägerskas kompis. Fast de flesta är ju längre gångna än jag är så är väl bara lilla jag kvar haha.
    Jag SPYYYR varje dag fortfarande :( Är i v.14 nu.. hoppas det släpper nångång..

Har ingen aning om jag gått upp, då jag inte äger en våg, dock har jag riktig kanonkula. Är väl dock ingen bebismage, utan uppsvälld mage. Men det går knappast att dölja längre ;D
  • wildahallon
    Emelle skrev 2010-06-20 17:33:59 följande:
    Fick du inte tid  vid inskrivningen?
    Vi fick alla tider så. Till NUPP, läkarbesök, RUL och nästa BM besök. Märkligt...Hon kanske bara missade det?
    Vi fick tid hem på posten för ultraljudet igår! Och jag vet vissa som fått tid för Rul en vecka innan det ska ske! Så sega kan de vara ;)
  • wildahallon
    Smurfen83 skrev 2010-06-23 16:01:11 följande:
    Har en liten fråga.
    Vi har RUL 5/7 men man får bara ta med sig en person!
    Förr i tiden hade ja för mig att man fick ta med sig fler... Har jag fel??
    Är det bara här hemma som dom har att bara en person får följa med??
    Nån som vet?? Kram
    Här i Dalarna får man bara ta med sig en person!
  • wildahallon

RUL på Torsdag, LÄNGTAR IHJÄL MIG! Har inte fått Vul eller höra hjärtat hos BM, så det blir verkligen en förstagångsuppelvelse :) Men sprattlar gör det massor, och fick en "spark" idag också =D

Svar på tråden December Bebis 2010 :)