December Bebis 2010 :)
Vi ska köpa en skötbädd att ha på tvättmaskinen, så praktiskt att ha vid rinnande vatten 
Vi ska köpa en skötbädd att ha på tvättmaskinen, så praktiskt att ha vid rinnande vatten 
Alltså, vad packar ni för väska till bebisen. Det enda man behöver är kläder att åka hem i/filt och babyskydd. ELLER? allt finns väl på sjukhuset?!
Här är en till det står still för. Har molvärk, men det har jag haft i över en veckas tid nu så jag har inga förhoppningar. Har ju bf den 14;e, så ett tag har han ju på sig!
Han har även fixerat sig nu.. Jag kan knappt gå eller sitta? Känner ni också så? HAha, känns som jag fått en riktig spark mellan benen.. gör så jävla ont och trycker på :p
JAg tror typ mitt vatten går hela tiden, men det är flytningar. Haha, känner mig så äcklig.

Mitt vatten gick 01:40! :O
Har bf 14 december så lite oväntat, då jag varit inställd på att gå över då jag
är förstföderska.. Ligger nu och ser film och väntar på starkare värkar eller kl.8 
då jag skulle åka in på kontroll om inte jag åkt in tidigare. Sambon sover, nästintill
tvingade honom somna om, han behöver all energi han kan få. Själv springer jag på
toa en gång i kvarten och tömmer överfylld binda med vatten! :p
när jag stod i duschen och vattnet rann kom känslan på riktigt för första gången.
fyfan, nu ska han ut.. AAAAAAJ. Men så glad att bebis tänkt komma snart, var så rädd
för att gå över till jul. Nu håller vi alla tummar för att en frisk bebis kommer ut närmsta
dagen/dagarna!