December Bebis 2010 :)
Min spjälsäng kommer imorrn, det tar emot att sätta den nere i ett "smutsigt" förråd tills bebis kommer så det känns mer rätt att sätta ihop den då å ställa den på plats men det kanske är knäppt att göra det tre månader i förväg?
Jag kommer inte bädda i ordning den såklart för de sängkläderna hinner ju bli dammiga innan de ska användas.Tänker på "hur det ser ut för andra". Har redan fått en del hånleenden för att jag i princip e klar med inköpen så folk skrattar väl ihjäl sig om spjälsängen kommer upp nu?!
*försöker att inte bry sig*

äh, jag är klar med klädinköpen, har beställt barnvagn OCH satt upp sängen (och bäddat, kunde inte hålla mig...)
man ska inte bry sig i vad andra tycker. Jag gillar att vara förberedd, man vet faktiskt inte när bebis kommer. När min moster som är barnmorska berättade att de hade en bebis född i v.22 på hennes neonatalavdelning tänkte jag; "äh vafan, klart man kan vara förberedd nuuu!" Men jag är lite kontrollfreak.. Dessutom kommer jag gå hela hösten utan pengar, vore idiotiskt att inte handla på mig bebissaker nu!