Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

December Bebis 2010 :)

Stefanie skrev 2010-10-19 16:59:26 följande:
    Oj, jag tänker ofta på hur det hade varit om jag haft en liten här att ta hand om under den här krångliga graviditeten. Är imponerad, kan inte vara lätt alls!

Du får ta en banan eller nåt medan du väntar, du gör rätt i att lämna matlagningen till mannen! 
    Jag har ju också en liten, elvamånaders Hade aldrig gått om inte min man fixat massor, bland annat matlagningen
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter BF 101225 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70

DrLiz - vi som jobbar/har småttingar har inte en chans att kommentera allt som skrivs här. Nu drig du nog lite förhastade slutsatser. Välkommen!

Momalicious skrev 2010-10-19 16:51:32 följande:
    Dessutom har ju alla rätt till sin egen åsikt, som du själv skriver, och vissa åsikter accepterar inte jag - t.ex. Rasism. Ingen kan tvinga mig att acceptera en människa som är rasist eller personens åsikter (som exempel, antyder inte att nån är rasist nu).

Jag har inga problem att acceptera alla som är här och jag accepterar också allas åsikter. Därmed inte sagt att jag håller med

• Mysmamma70
    Momalicious skrev 2010-10-19 17:28:44 följande:
    Jag är inte riktigt så duktig. Jag accepterar allas åsikter med undantag för vissa saker, t.ex. rasism. Men det här med alkoholen och sådär får ju folk tycka som dom vill om, även om inte jag håller med alla gånger.
    Jag har övat i många år - tränat och tränat på att inte lägga energi på sådant jag inte kan påverka - att försöka omvända en rasist på ett forum är tex inget jag lägger min energi på. En del skriver ju bara för att provocera dessutom.

Men skulle jag tex träffa rasisten IRL i rätt sammanhang skulle jag gärna diskutera med denne och ge lite andra synvinklar på ämnet. Så acceptans är inte samma sak som att inte bry sig (och det har du inte sagt heller, vill bara förtydliga)
  • Mysmamma70
    LillSnurr82 skrev 2010-10-19 21:03:03 följande:
    Min bäbis hjärtljud har legat på 150-155 varje gång, har inte kollat kön. Men har en egen liten teori att flickor har högre hjärtljud än pojkar..Glad ( nu önskar och tror jag ju att jag väntar en flicka medans sambon tror pojke även fast det egentligen inte spelar nån roll vad vi får.. alltid kul att spekulera)
    Man brukar ju säga det, men alla mina fyra har legat mellan 150-160 och det är två pojkar och två flickor
  • Mysmamma70
    LillSnurr82 skrev 2010-10-20 19:10:27 följande:
    Vi blev tillsammans 26/2-2009
    Träffades via facebook/speeddate Skrattande snacka lite där sen träffades vi för en fika..och sen blev vi tillsammans 3 dagar senare.. hehe.. andra dejten hade vi i simhallen av alla ställen..

Är inte förlovade, men vet att vi både kommer förlova oss och gifta oss en vacker dag..
    Vi träffades också via Facebook, fast Social Me

Det var sommaren 2008. Ett halvår senare flyttade vi ihop och tillverkade lilleman, och nu väntar lilla prinsessan på att födas. Han friade till mig i somras på mitt 40-årskalas och vi ska gifta oss nästa sommar

Han är det bästa som finns!  Hjärta
  • Mysmamma70
    Ninnie81 skrev 2010-10-20 19:44:19 följande:
    hej brudar. Nu har äntligen våran lillprins kommit. Efter 3 dagars försök av igångsättning så blev ja till slut snittad idag. Våran lilla plutt föddes 14.08 och vägde 1938 gram. Så snygg. Lutar mot en Neo. Kram på er alla
    Åååååh, grattis!!! {#emotions_dlg.flower}
  • Mysmamma70

linasmamma - bra att allt såg bra ut. Jag tror inte de kan säga att han kommer att titta ut om några veckor, utan det var nog bara en önskan att han ska få göra det så han hinner utvecklas mer. Vila på!!!

Mina sammandragningar gick också över när jag var inne på kontroll Tungan ute

• Mysmamma70
    ludicrous skrev 2010-10-21 18:07:42 följande:
    Var på mvc idag o e som vanligt nere när jag kommer därifrån :(

Blodtryck: 120/70
    Hb: 114
    Blodsocker: 8,9 så det var högt, men de kollar nästa gång igen...
    Sf: 29...
    Vikt: +9.5 :(
    Varför är du nere?
Svar på tråden December Bebis 2010 :)