December Bebis 2010 :)
Stefanie skrev 2010-10-19 16:59:26 följande:
Oj, jag tänker ofta på hur det hade varit om jag haft en liten här att ta hand om under den här krångliga graviditeten. Är imponerad, kan inte vara lätt alls!Du får ta en banan eller nåt medan du väntar, du gör rätt i att lämna matlagningen till mannen!
 Hade aldrig gått om inte min man fixat massor, bland annat matlagningen
  Hade aldrig gått om inte min man fixat massor, bland annat matlagningen   

Men det här med alkoholen och sådär får ju folk tycka som dom vill om, även om inte jag håller med alla gånger.
 Men det här med alkoholen och sådär får ju folk tycka som dom vill om, även om inte jag håller med alla gånger. ( nu önskar och tror jag ju att jag väntar en flicka medans sambon tror pojke även fast det egentligen inte spelar nån roll vad vi får.. alltid kul att spekulera)
 ( nu önskar och tror jag ju att jag väntar en flicka medans sambon tror pojke även fast det egentligen inte spelar nån roll vad vi får.. alltid kul att spekulera) snacka lite där sen träffades vi för en fika..och sen blev vi tillsammans 3 dagar senare.. hehe.. andra dejten hade vi i simhallen av alla ställen..
 snacka lite där sen träffades vi för en fika..och sen blev vi tillsammans 3 dagar senare.. hehe.. andra dejten hade vi i simhallen av alla ställen..