December Bebis 2010 :)
Nämen linasmamma, så roligt
jag vill minnas att du var ganska bestämd att du inte ville ha fler barn.
Nämen linasmamma, så roligt
jag vill minnas att du var ganska bestämd att du inte ville ha fler barn.
Jag fick tillbaka min mens efter sex veckor trots helamning
Vi ska nog också snart in i verkstaden igen, typ på bröllopsnatten
Med alla mina fyra har jag haft förmånen att bli gravid vid första försöket, men det är ju inga garantier för det nu, särskilt inte med tanke på min ålder.
Suzzy - Cornelias storebror Charlie var likadan på dagen - han sov en halvtimme, var vaken två, sov en halvtimme, vaken två...
Vi försökte förlänga sömnen så han skulle få ett längre sovpass om dagen genom att vagga honom i vagnen eller rentav köra honom i bilen. Men det gick inte, vi gav upp efter några veckors ihärdiga försök!
Men när han började krypa vid sju mån blev han mycket tröttare och började sova ett-två längre sovpass på dagen utan att det påverkade nattsömnen
Min BM sa att om man slarvar så som ni gör, Delifi, och som vi också gjorde tidigare, så är det jättestor risk att bli gravid. Den ska vara på från början, hur tråkigt det än är
Nu har jag kopparspiral men den är ju lätt att ta ut när det är dags, senast jag gjorde det blev jag gravid direkt.
Haha, karlar
Moma - vilken panik du måste haft
låser du in dig på toa när du är ensam?
Huga vilken mardröm... Tur det gick bra!
Min babysitter pajade just med Cornelia i... Hon föll ur och slog i huvudet, inte hårt som tur var så det gick bra.
Men hon har knappt sovit nåt idag och är övertrött.
Storebror Charlie, 1,5 år, har 39 graders feber och ont i benet och vill inte gå...
Vilken kväll! Naturligtvis inträffar den när sambon jobbar kväll och natt, suck...
Tyget är helt, det är ett fäste till midjebältet som har lossnat. Den var ny från januari så jag ska ringa Babyproffsen imorgon och reklamera den. Cornelia väger ju dessutom bara 6 kg...
Kram till dig mammasmurfen!
Skönt att han äter, 2barns, men du bör undvika buljongtärningarna, de innehåller jättemycket salt