December Bebis 2010 :)
Men min son kommer ut redan innan alltså början av december månad
Hoppas bebisen din vänder men jag tror nog dengör det lite då o då
Har hör att vändningsförsök gör piss ont och en jag känner hon förlorade sin son

Idag blev jag super rädd trodde vi skulle åka in på förlossningen ikväll.
Men istället ställde jag mig upp och masserade magen lite och försökte få liv på honom om han skulle vara död eller så alltså det sitter inne sen jag fick ma och hela magen typ bran upp innne från magen obehaglig kännsla
Idag var det samma sak det började helt plötsligt brinna till i hela magen fy fan jag fick panik men lugnade mig själv av att jag stod upp och andades lugnt.
Blondinkermit: vilken söt tös ni fick
men aj vad otäckt att det blev så men 1000 grattis att allt gick bra och att hon har det bra en sötnos.
Kan inte häller förstå att dom är rätt stora nu o jag e i vecka 32-33 herregud fan inte förstå
Nu e jag trött på min halsbränna den kommer verkligen så den själv har lust.
Och min dag idag har varit piss off trött på barnensom fan inte lyssnar och jag får ilska panik vill bara skrika rakt ut vill slita av mig håret vill ta hit dec så jag kan föda ut honom och sen vill jag njuta av allt istället för som en barbamamma just nu !!!
Såjäkla trött nu alltså.
Illamåendet JA som fan den skulle oxå komma j*vla skit.
Tror min mage gick ner vecka 36-38 med båda mina men dottern var fixerad i vecka 38 men sonen var fixerad i vecka 41+2