December Bebis 2010 :)
har tänkt tanken på det här med smakisar osv, men inte kommit nån vart, vill väl inte
Har nästan glömt hur jag gjorde med de andra
Ammade iofs inte dem då när jag började med det....
har tänkt tanken på det här med smakisar osv, men inte kommit nån vart, vill väl inte
Har nästan glömt hur jag gjorde med de andra
Ammade iofs inte dem då när jag började med det....
Här är det med rysligt morgonpiggt fast det är mellan barnet som är det, oftast kanske han väcker alla med
Mindre kul, men lillan käkar lite, byter blöja sen vill hon sova igen...så man kan vila lite iaf...
Vi kommer med börja med smakisar när jag känner att hon är intresserad & är stadig för att sitta...
Lyx att få sova så länge
längsta jag fått sova är ca 7 timmar & det är skönt, men händer inte så ofta tyvärr...men hon somnar om så fort så jag klagar inte egentligen...men det stör väl sömnen tillräckligt & sen att storebrossan vaknar så tidigt nu med....
Storasyster är bättre, men fortf inte OK, men vi ska på lite kalas ändå idag..vi kommer när de andra åkt hem så slipper det bli så mycket rus för henne...

Nu har lillan med blivit snorig
ska tempen på henne sen för att vara säker på att det bara är snorigt...
Sonen har 38 & är snorig, stora tjejen är lite bättre, var hon igår med men det kom tillbaka på em så vi får se...
Tycker inte man kan säga riktigt att man gör misstag att ha dem mycket i famnen ele i sin säng för alla barn ha olika behov av närhet. Alla mina tre barn har varit olika med det, så det är inte så lätt att säga att du ska göra si ele så för alla barn är olika.
Hej alla mammor
Har en dunder förkyld Nemi som tagit all min tid denna veckan + de andra två så har inte varit inne så mycket, men nu har läst igenom allt så imon hoppas jag att jag kan svara lite ele ge nått tips ele nått
Natti natti
Jag får med betala tillbaka
2200 nånting, aldrig behövt det innan...konstigt...men men, sambon fick tillbaka så han få betala de
Usch med RS
var jätte nervös nu när min stora var så sjuk med slem, hosta & feber...men änså länge är hon bara rejält snorig, varit i en vecka nu..hostar lite men inte så det stör henne...ibland kräks hon upp lite slem...men hon äter var 3-4 :e timme & är pigg när hon väl fått sova så jag oroar mej inte så mycket...men skulle hon sluta äta & bli slö...fyyy vad jobbigt...
Men nu sover hon i sin säng iaf, innan var det bara vagnen som gällde....men vill vara mycket i famnen, tryggheten just nu...sötfisen...
Hon växer så det knakar iaf...ska börja rensa i hennes garderob denna veckan för en hel del 62 är rätt litet...så 68 har donnan nu kan man väl säga...4 månader på söndag
Hon håller med på själv med nappen & vill gärna hålla fingrar/hand när hon är gosig...
Gnager & suttar på sina händer & fingrar & våra!
Imon är de stora hemma så imon blir det inte mycket tid här kan jag redan säga
Men jag bloggar juh här på FL så där kan ni kika in lite...
ska se om jag hinner lägga in lite bilder från februari på vår lilla tjeja! Är juh En unge i minuten nu ![]()
Förresten ÅNGEST ÅNGEST!
I stundens hetta glömde vi skydd i helgen!! Mådde så dåligt dagen efter...& idag har jag nog ÄL....bara vänta och se....Vet faktiskt inte hur jag ska göra om ja...kan inte ens tänka tanken nu...