Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

glitterkornet skrev 2010-10-22 16:34:46 följande:
    Ja vändningsförsök vet jag att dom gör ifall det behövs, skall till bm om en vecka så får väl se om bebisen har vänt sig då=)
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-22 16:28:08 följande:
    Jag är beräknad 14 enligt sista mens men enligt ul o rul 21 dec ..
    Men min son kommer ut redan innan alltså början av december månad blir troligtviss igångsätt eller kejsasnitt men det hoppas jag att jag slipper nu.

Hoppas bebisen din vänder men jag tror nog dengör det lite då o då  bebisar brukar hålla på o inte kunna bestämma sig om dom vill ligga huvudet nere ännu detta e normalt än
    ja får väl hoppas att bebisen bestämmer sig snart för att vända sig nerår med huvudet. :)
    Den gör den nog håller tummarna.
    Har hör att vändningsförsök gör piss ont och en jag känner hon förlorade sin son men i många fall går det jätte bra trots allt.
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2010-10-22 16:41:57 följande:
    gör inte ett dugg ont, gjorde 1 förösk med WIlliam och jag hade ju läst här på fl ( som är min bibel ibland) att det skulle göra så ont så man typ dör så jag var ju beredd på att dö i princip.
    Kändes lite olustigt bara att göra det men inte så mycket mer, var mer en obahgskänsla eftersom man kände hur hela han vände sig om där inne på en gång lixom, annars är man ju van vid att de vänder sig själva och man är van vid deras rörelser men nu var det nån som hjälpte till det var det som var lite obahgligt.

Tror inte att det kan ha varit vändingsförsöket som gjorde att din vän förlorade sitt barn, de har ju koll på barnet både före och efter, man åker ju inte hem direkt 
    Det var just det hon sa till mig.
    Att när man tvingar ett bebis till rätta ställningen så kan hjärtat stanna till
    Hämskt.
  • 3 barns mamma84

coolt va hahaha man skulle efter man tagit bort plastet blöta dem med vatten och sen bara öppna

Tänkte vissa danmarks ide till små handdukar hahaha
    Köpa igår på jysk
  • 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-10-22 17:54:07 följande:
    Så ligger min bebis med
    Hehe snälla bebisar vi har då
  • 3 barns mamma84
    Jessika82 skrev 2010-10-22 20:35:03 följande:
    Mina värkar har mer eller mindre försvunnit..... men det trycker neråt och jag måste springa på toa jämt .... men oftast så kommer det bara några droppar fast än det känns som man är jätte kissnödig... jag misstänker att jag läcker fostervatten.....
    Så har jag med är typ super kissnödig haha men när jag typ springer till toan som om jag skulle kissa på mig så kommer 2 droppar och samma sak händer igen efter några minuter kännslan av jätte kissnödig.
    Men detär inte vatten utan han trycker huvudet ner.
    Iband kan man tro som idag med att shit snart trycker han så mkt att han tittar ut hahaha
  • 3 barns mamma84

Idag blev jag super rädd trodde vi skulle åka in på förlossningen ikväll.
    Men istället ställde jag mig upp och masserade magen lite och försökte få liv på honom om han skulle vara död eller så alltså det sitter inne sen jag fick ma och hela magen typ bran upp innne från magen obehaglig kännsla

Idag var det samma sak det började helt plötsligt brinna till i hela magen fy fan jag fick panik men lugnade mig själv av att jag stod upp och andades lugnt.

• 3 barns mamma84
    Jessika82 skrev 2010-10-22 20:52:06 följande:
    men när jag reser mig upp så kommer  det lite..... måste ha binda på mig annars så använder jag nog alla trosor jag har på en dag.....
    o okej men det kan vara sånär man reser sig upp att lite urin kommer ut då man är höggravid ointe kan hålla sig då barnet trycker ner.
    Hur är det i bindan då ? klibbigt eller vatten så det inte sitter på själva bindan ?
  • 3 barns mamma84

Blondinkermit: vilken söt tös ni fick men aj vad otäckt att det blev så men 1000 grattis att allt gick bra och att hon har det bra en sötnos.
    Kan inte häller förstå att dom är rätt stora nu o jag e i vecka 32-33 herregud fan inte förstå

Nu e jag trött på min halsbränna den kommer verkligen så den själv har lust.
    Och min dag idag har varit piss off trött på barnensom fan inte lyssnar och jag får ilska panik vill bara skrika rakt ut vill slita av mig håret vill ta hit dec så jag kan föda ut honom och sen vill jag njuta av allt istället för som en barbamamma just nu !!!
    Såjäkla trött nu alltså.
    Illamåendet JA som fan den skulle oxå komma j*vla skit.

• 3 barns mamma84
    Stefanie skrev 2010-10-22 22:47:18 följande:
    Fast så det kan vara så att du bara är kissnödig. Jag springer också på toaletten och småskvätter stup i kvarten och i går när jag var på ultraljud fick jag se min urinblåsa och den var verkligen minimal. Då blev det tydligt varför jag springer hela tiden. Min bebis sitter på blåsan...

Idag har jag funderat mer på det där och kommit fram till att det inte verkar få plats mer än typ en äggkopp i urinblåsan så när jag dricker typ en kopp te så kan jag gå och kissa för att det känns som att jag ska sprängas. Då töms blåsan (för jag kissar så mycket jag kan och det kommer bara pyttelite i allafall) sedan tar det typ 3 minuter så är jag kissnödig igen och så fortsätter det så. Det är som att när blåsan töms fylls det på med en ny äggkopp och sedan en ny och en ny... Det blir ganska många kissningar på en kopp te!

skrattar du förklarar så roligt.
    fan jävla halsbränna igen
  • 3 barns mamma84

Tror min mage gick ner vecka 36-38 med båda mina men dottern var fixerad i vecka 38 men sonen var fixerad i vecka 41+2

Svar på tråden December Bebis 2010 :)