Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

vecka 38 med sonen där gick magen ner

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84

Så ser min mage ut nu han ligger huvudet neråt (ryggbar) huvudet mot beckenbenet och rumpan mot revbenen.
    bilden tog för 2 dagar sen för skojs skull v 33-34 på onsdag..
    Tycker den går nerhär med
  • 3 barns mamma84

Äter lasange från igår och dricker cola och njuter.
    Snart ska vi kanske bada i simhallen få se när sambon kommer hem vad han tycker
    Mår illa oxå kännslan om att spy när som men hoppas det försvinner

• 3 barns mamma84
    Jessika82 skrev 2010-10-23 12:49:01 följande:
    Jag har 30 dagar till beräknad bf ..... Några värkar har jag haft idag. Min bebis är fixerad Är i v35+4
    Det kan dröja det kan till o med va så attdu går över tiden.
    Fast barnet är fixerad kan man gå över
  • 3 barns mamma84

Moma:
    Jobbigt att inte kunna somna om.
    Själv vaknade jag mitt i natten vid 3 tiden och bara sattmig upp på sängen och bara tittade ut och tittade på sambon som sov som en prinsessa (typ) hahaha o jag bara ''jahopp o vad ska jag göra'' kunde lika gärna föda barn då haha.
    Varför inte passa på då man är vakne likom.
    Idag har jag bara mått piss spy kännsla o lös i magen och illamåendet går inte över och molvärk kommer o går.
    Nu e jag banne mig trött på detta hur ska man överleva igentligen !!

Härligt att flytta alltid roligare med ett nytt ställe och lite nya saker haha
    O underbart det låter med dig och bebis kläderna vad ska jag göra undrar man hmmjag harredan gjorde den där roliga saken redan hihi ''svårt att låta bli lilla jag'' hehe men jag har skötväskan som inte e klar o ingen underingar ännu häller o sen e allt annat klart typist jag som ska vara så ivrig

• 3 barns mamma84

Hallonbladsthe ska man endast använda efter vecka 35 om man upplever massa sammadragningar ska man genast upphöra och börja om igen efter vecka 38

• 3 barns mamma84
    ÄlskarNova skrev 2010-10-23 16:46:50 följande:
    japp, köpte det förra veckan men har inte börjat dricka det än...när ska man "våga"?
    (Går in i v.35 på onsdag)

idag har jag hämtat spjälsängen och babyskyddet! De sa att vagnen även kommit hem men den fick ju inte plats i bilen så den tar vi i veckan nåndag! Så himla skönt att få hem alla grejorna! 
    Du kan men om du upplever massa sd redan dåska du inte ta o börja igen ca v 38
  • 3 barns mamma84

Jag går in i vecka 33 på onsdag troligtviss v 34 då enligt min mens som jag tror bättre på o tänkte ta o dricka min tee redan vecka 36 o inte innan.
    För då kommer jag att dricka som innan 3 koppar morgon lunch middag.
    Har vanliga tee påsar som inte står inne i någon skyl.
    Kommer att dricka med mjölk o socker.

• 3 barns mamma84
    ÄlskarNova skrev 2010-10-23 17:10:38 följande:
    okidoki...då börjar jag lite smått till nästa helg kanske. Får se hur kroppen reagerar (om den gör det alls..) 
    För min del gör det inget om han kommer lite tidigare men det är ju dumt att påskynda en alltför tidig förlossning-vecka 37 kan ju vara okej. Inte innan dess om man fick välja.  
    Du ska bara se till att inte dricka mer än 3 koppar men hällst ta 2 koppar då det är tidigt än
    Jag drack o drack som man skulle varje dag o inte kom han ut inte haha gick över 10 dagar iaf
  • 3 barns mamma84
    Jaya skrev 2010-10-23 17:29:37 följande:
    Hej tjejer! Jag undrar en sak och ni verkar så kloka!

Har haft "stickningar" i underlivet igår kväll, lite då och då samt liknande mensvärk av och till under kvällen, och i eftermiddag. Vad är det för något? sammandragningar? Förvärkar? Träningsvärk? Växtvärk?
    Liknar inget jag kännt innan..Rynkar på näsan
    Kan bero på att din bebis är rugbar just nu
Svar på tråden December Bebis 2010 :)