Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Sandragumman skrev 2010-10-19 17:55:46 följande:
    Ja usch! Håller oxå tummarna för dig, Inge kul med sånt å spec inte med barn i huset! Hehe

Är de någon som vet nå mer ang Jessica82? For hon in igår/idag? Sist jag hängde med så hade hon 6 min mellan värkarna!
    Hon åkte troligtviss till Förlossningen jag skrev till henne sist igår då hade hon 6 min mellan värkrana
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84

Det mysigaste vi nyss gjorde var att vi åt sen hoppade vi alla 3 in i duchen tyvärr e inte dottern hemma men jag o sambon och sonen och vår elias killei magen tog en lång och varmduch tillsammans

• 3 barns mamma84

Haha måste bara berätta   sambon frågade sonen var är din snopp och han pekade på sin snopp sen frågade sambon var är mammas snopp och sonen tittade på mig en stund och tittade och funderade och sa mamma har ingen snopp

• 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-10-19 19:40:12 följande:
    Nu märks det att jag börjar bli bra på att köra bil. Var ute med sambon och körde i ett industriområde nyss (får ju inte övningsköra på riktigt med honom) och jag tyckte det var så jääävla tråkigt Ville verkligen bara ut och köra "på riktigt" liksom. Så det känns skönt att jag har körlektion imorgon så jag får köra lite på riktigt hehe. Är riktigt otålig på att lära mig färdigt nu. Vill göra uppkörningen! 
    Skrattar ja visst ååh om jag skulle sätta mig i sambons bil hahahahaha tror sambon skulle vara supernervös
  • 3 barns mamma84
    Jessika82 skrev 2010-10-19 20:05:17 följande:
    Hej på er... ingen bebis än.. men den är fixerad har värkar från 3min och uppåt
    Hade inte dit vatten gått ?
  • 3 barns mamma84
    Sandragumman skrev 2010-10-19 20:17:07 följande:
    näää de var väl Ninnie81 som vattnet hade gått för......

lycka till jessica82:P
    Okej tack men hur går det för henne ?
  • 3 barns mamma84
    MFJG skrev 2010-10-19 20:11:30 följande:
    Någon som har ont i brösten?
    Jag hade det i början men det har kommit tillbaka igen.  
    Hade skit ont fram till vecka 27-28 och nu e dom normala igen skööööönt började ju i vecka 20 ca o fan vad jobbigt.
    Nu är det helt okej
    Bröstvårtona är bara lite aj aj ta ej på dem typ haha
  • 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2010-10-19 20:18:28 följande:
    vet precis hur det är, har haft sjukt dåligt med pengar så jag har inte kunnat betala avgiften till transportstyrelsen för körkortstillståndet ens, var ju tvungen att förnya det så jag har knappt kört bil på 1 år längtar som bara den nu efter det.

Höll på börja gråta på bussen idag, var ju och handlade och då köpte jag även mumsmums, då tänkte jag var jag skulle lägga det i kylen å då tänkte jag att mannen säkert skulle tappa nåt på dom så att dom gick sönder och bara tanken på att mina mumsmums skulle gå sönder och att mannen hadfe gjord sönder dom höll på få mig att börja storgråta på bussen. Har blivit mer å mer känslig nu tycker jag.
    Ska ha möta ang Elliot på torsdag, han har lite talsvårigheter så hna har inte börjat i förskoleklass än så vi ska ha möte om han ska börja gå 1 gång i veckan och sen börja helt på vårterminen, kommer säkert böjra gråta då
    skrattar gumman vilka gravhormoner du har
    Nej jag har sluppit kommer o går men jävlar vilken temperament jag har Skrattar
    Igår sa sambon till mig du är en j*vla diva när du e gravid
  • 3 barns mamma84

Haha sambon sa att ''du borde vara gravid hela tiden då du e så kåt''
    Men ändå säger han när jag har DIVA humoner haha att detta är fan i mig sista gången jag gör dig på smällen

• 3 barns mamma84

Min e inte häller Fixerad sig ännu men befinner sig nere och huvudet mot becknet och lite ruggbar inte fast helt ännu och det kommer att dröja
    Rumpan befinner sig vid revbenen på migoch jag är i vecka 32 mon eller 33 vad man nu ska tro på

Svar på tråden December Bebis 2010 :)