December Bebis 2010 :)
2barns: Elias är fint. Här i byn döptes varannan unge till Elias för några år sen så lite för vanligt för min smak. Men absolut fint!!
2barns: Elias är fint. Här i byn döptes varannan unge till Elias för några år sen så lite för vanligt för min smak. Men absolut fint!!

saraklippan: jag skaffade TH gratisförsäkring. Huvudsaken för mej är att vara försäkrad, inte hur mycket pengar jag får om något skulle hända. Jag blir inte gladare för mer pengar om något tråkigt händer, så därför kör jag på en gratisförsäkring. enkelt och lätt. Jag tror inte att det egentligen är så stor skillnad mellan de olika bolagen heller.
majmamman: Åh, kul med nycklar!! Jag får vänta till den 20:e med våra nya nycklar
känns jättelänge, jag vill flytta NU!!! Jaja, vi har börjat packa iaf, alltid något.
Och bebis ligger väl inpackad så det händer inget med bältet. Känns det bra för dej så ha det, bebis säger nog ifrån om det skulle besvära sen... Finns ju folk som kan sova på mage höggravida och det är ju ett jättetryck.
Moma: grattis till en fin liten fis där i magen=) Och söta kläder ni köpt, barbapappa har jag också kikat på. Tusan också att man var så ordentlig och behöll alla kläder efter sonen så det knappt behövs ett plagg nu...=(
Håller med ang mammabyxor, jag köpte ett par militärgröna på hm sist som är helt underbara!!
Jag har fått en sån sablans halsbränna, nån som vet vad för mat som ska undvikas? Jag vet att fet, stark och stekt mat inte är så bra men någon som vet specifika saker? Jag har för mej att bla röd paprika kan förvärra.
NhjärtaD: Åh, kul med hjärtljud!! Jag ska inte till bm förrän den 23. Fast det är ju egentligen snart
Hur är det nu, vet du vad ni väntar?
stoce: jättesöta kläder!! Önskar jag kunde sticka el virka men jag har inte tålamod till det...
lill-fisen bara sparkar och sparkar, det går inte långa stunder utan att jag kan känna honom under dagen faktiskt. Himla mysigt men nu börjar han bli stark i benen så det känns rejält när man får en kick under revbenen....
Det är fortfarande lång tid kvar men vi har faktiskt verkliga problem ang namn. Det finns i stort sett inget namn som båda gillar. Hur ska man göra om man inte hittar något namn som båda godkänner? Dra lott är ju inte heller så kul, stackars den som förlorar och blir tvungen att gå med på ett namn som man egentligen tycker är skitfult
Några förslag på hur man kan göra om man inte är överens? Suck såna problem hade vi inte sist....