December Bebis 2010 :)
Linn78: Kommer du berätta i tråden om ni får reda på kön?
Majmamman: Både jag och gubben tror på tjej denna gång, får väl se om vi lyckas ha rätt en gång till
Stoce: Jag har också hört att man ska trycka in dom. Men det ska finnas någon salva att köpa på apoteket, tror att den är receptfri?!!
Och tack alla för lyckönskningarna förresten
Välkomna alla nya!!
Allt såg bra ut på RUL, måtten passade perfekt ihop. Men det var tydligen en liten pojk som busade rundor därinne, jag som var så säkert på en tjej
. Men lika glad för det är jag/vi, fast vi har redan börjat slåss om namnet
. Det enda hon inte kom åt att se ordentligt var hjärtat så hon skrev in i journalen att vi inte skulle bli kallade sent till TUL. (Vi har tul här som standard) Men det hon lyckades se av hjärtat såg bra ut såg varken hon eller jag är oroliga över detta.
.
. Jag tycker att dom har mycket bra bebisgrejer där, köpte nästan allt som behövdes till sonen där. Nu har vi ju det mesta men lite bodies, snutte, bäddset mm hamnade i korgen. Just kläder finns inte så jättemycket men deras bodies med giraff-märket är bra kvalitet och mjuka och fina.
)
Här är en till som tycker att tiden går fort... Jag är så sugen på att plocka fram alla babykläderna efter sonen för att se vad som mer behövs men vi flyttar ju 20 aug så det känns onödigt att börja rota med det nu. Det kan lika gärna packas upp i nya huset och sen direkt in i garderoben. Men sugen det är jag
. Och så är jag i valet och kvalet om vi behöver syskonvagn eller inte. Jag får väl vänta lite till och se hur pass mycket sonen använder vagnen i höst.

Hihi.. jag var på ultraljud idag och allting såg jättebra ut :)
Sambon har hoppats på en tjej hela tiden nu så vi ville ju kolla upp könet och det fick vi se hur tydligt som helst för h*n spretade på benen jättemycket :p fniss och då fnissade doktorn också å frågade oss om vi kunde se vad det var.. och då såg jag direkt att det var en pojke till :D Ja det stämmer sa doktorn.
Sambon sa: fan också jag som ville ha en tjej...då får vi en buse till då :p Vår andra son är nämligen väldans busig *klättrar på hyllor m.m *
Men en pojke blir det iallafall hihi. så nu kan vi ta å stryka alla 15 tjejnamn. Nu har vi bara 3namn kvar på listan :p
Vilket tycker ni är finast?
1. Jamie/ Jamy
2. Emilio
3. Milio
4. Shaun/ shawn
Eller om ni har andra förslag? Helst något lite annorlunda, inget så vanligt som andreas/peter/lucas osv.