Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

December Bebis 2010 :)

Här är också täppt och förkylt, har varat i ca en vecka. Cornelia får sova hos mig, annars får jag stiga upp 15 gånger varje natt och stoppa i nappen...

~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70

Åh så gulligt, det gör Cornelia också men inte i nattmörkret tyvärr.

• Mysmamma70
    Momalicious skrev 2011-09-05 07:01:21 följande:
    Här har vi (jag) haft en . Kunde inte sova, sov en timme innan Elliot ville upp 5.30!! Dessutom kommer manen förmodligen inte komma hem förrän 20.30 och jag är sjuk. Inget kul alls :(

Usch då, blir en lååång dag...
  • Mysmamma70
    April barn skrev 2011-09-05 21:13:12 följande:
    Hejsan alla, får man hoppa in här (tror jag varit med och pratat under graviditeten om jag inte minns fel) har en son som föddes den 8e december 2010 Glad
    Hej igen
  • Mysmamma70
    LokesMammi skrev 2011-09-06 17:45:22 följande:
    Nu har jag varit hos BM och satti i en kopparspiral. Får se vad jag tycker om det. Inte haft det förut! Ont gjorde det! Ont har jag nu. Ond mensvärk. Eller lätta värkar. hehe

Jag har haft det i tre omgångar, har funkat klockrent! Mensvärken brukar gå över snabbt
  • Mysmamma70
    LillSnurr82 skrev 2011-09-06 21:22:07 följande:
    Aprilbarn: haha kul om vi båda är gravida, då kanske vi får barn samma dag även denna gång :)
    Nej så jäkla svårt att hålla sig i från testen, speciellt om man har test som ligger hemma och väntar.

Håller tummarna för er båda
  • Mysmamma70
    StorSara skrev 2011-09-06 23:27:25 följande:
    Hej Hej.
    Kan man kanske hoppa in här?
    Brukar läsa här lite till och från då jag tror att jag var med och skrev i den tråden under graviditeten. 
    Har en son som är född 24 november. Han var beräknad till 13 december men hade lite bråttom. :) 
    Välkommen åter

Vi är några stycken som har  börjat jobba så smått, vad tycker ni? Jag var lite kluven innan, men nu tycker jag det är superkul. Jag jobbar halvtid och det är alldeles perfekt, har så mycket att göra på jobbet så dagarna flyger iväg  
  • Mysmamma70

Storsara -7-18, vilket pestpass för en förälder

75 % är det man har rätt att gå ner till

• Mysmamma70
    NhjärtaD skrev 2011-09-07 20:51:19 följande:
    Ikväll var jag på POMP de LUX visning, jätte mysiga kläder!!!

Åhhh jag hatar att gå i ovisshet....vet fortf inte om jag kan börja plugga igen ele måste hoppa av & börja söka jobb...är svårt att söka jobb nu så långt innan med kan jag tycka....stör mej att jag inte tänkt så här långt framåt!

Nemi sover mycket på dagarna nu, äter sådär...hoppas hennes förkylning släpper snart Hoppas även ett par tänder kan komma nu när hon ändå är grinig så jag kan få tillbaka min goa bebis!!!! Hon har haft det jobbigt i 5 veckor nu med både det ena & det andra.....

Köpte du något? Jag var inne på deras hemsida häromkvällen, fanns mycket jag skulle vilja köpa

Hoppas Nemi kryar på sig snabbt! 
  • Mysmamma70

Vad har ni för försäkringsbolag?

2000 för en 7 år gammal diskmaskin, wow!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)