December Bebis 2010 :)
tvättlappar bra att ha på dagen
Med dottern fick jag inte se slemproppen alls men misstänkte den gick sammtidigt när vattnet gick *skrattar*
Med sonen herregud gick inte änns att missa
trodde jag skulle svimma av skräck hahaha och det var kul att se sambon med STORA ögon och öppen mun och genast ringde man sin mamma och sa
''tror det ska vara dags att åka till förlosnsingen snart en stor jävla slempropp kom ut från henne''
Jag bara skrattade och mina ben skakade av panik hahaha
Jag hade massa flytningar och tänkte jag ställer mig ut tar fram en binda och byxorna var inte på helt utan nästan och när jag väl skulle ta av mig trosorna dra ner dem med byxorna så blev jag bara stående där och tittade ner på trosan haha där låg en STOR j'drans slemblump den var 5cm bred och tjock !! stor som en gele glump shit hahaha men den var helt genomskilning och vit och fin och rund.
Så jag bara tittade på den var så nyficken och vissade sambon så båda vi bara tittade på en och vara åååh det börjar bli dags haha då var det på BF dagen oxå.
MEN nej han kom inte ut hehe
Kommer att packa BB om några dagar om inte idag få se
man blir ju så sugen
Så jag och sambon kommer gå igenom lite kläder tillsammans så han beby kläder åker iaf i bb väskan och lnapp och snutta och filt och nalle är ett MÅSTE
Nu ska jag göra det roligaste som finns att göra för en Höggravid gnällande kärring som jag haha jo jag ska städa
fan vad kul jag bara längtar (not)