December Bebis 2010 :)
dags att bara koppla av nu titta på någon film sen sova och bara njuuuuta av detta sista dagen som jag hoppas det är.Snart har du bebisen hos dig (AVIS) haha men så glad för dig.
Godnatt sov gott ..
dags att bara koppla av nu titta på någon film sen sova och bara njuuuuta av detta sista dagen som jag hoppas det är.
Godnatt sov gott ..
Jag har 6 veckor kvar eller 5 veckor kvar enligt mensen och jag har Tul 30 nov o e i vecka 38 då alltså SNART
så jag kommer dricka hallonbladsthe redan vecka 35-36 1 kopp varje dag i vecka 37 höjer jag till 2 koppar och vecka 38 då dricker jag 3 koppar varje dag och har sex varje dag som vi brukar ha nu med.
Sen kommer jag gå gå gå men inte stressa honom utan om jag får gå över så tar jag det lugnt och ser vad MIN kropp kan o vill osv ..
Om jag inte får gå över ja vad ska man göra då blir det nu igångsättning eller snitt v 38 redan.

samma här om jag o mannen sak gifta oss få se när han råkar rammla ner på knän Godnatt flickor få se om natten är bättre för mig :-/ då jag hade sådan jävla smärta i magen i natt
Höses imon..
Sovgott
Vi kommer också döpa även fast ingen av oss troende. Ser det som en tradition som nån annan sa. Jag menar vi firar jul och påsk osv av tradition nu för tiden och inte för att man är troende (tror jag många fler än vi gör) så varför ska man inte kunna döpa/döpas utan att vara troende??
jessicka: