Haligh skrev 2010-11-08 17:08:10 följande:
eller hur
känns som att kroppen ska gå av på mitten när man försöker resa sig som vanligt 
Var hos bm idag, en hel månad sen sist! Sf-måttet hade gått från mitt på genomsnittskurva till strax ovanför, känner mig minst sagt som en flodhäst! 32 cm 33+1 vecka...ALla andra värden var utmärkta, känner mig så trist när jag är där föär jag vet inte vad jag ska fråga, ni lär en ju allt här 
Bm pratade också om att man ska till nästa gån funderat över hur man vill ha sin förlossning, både jag och sambon undrar lite; jag menar hur mkt kan man önska...? ALlt allt ska gå bra och att man inte ska spricka sönder helt
bedövning vet jag inte så mkt om, varför skulle man inte säga ja till det som erbjuds..? Och så lavemang ska jag be om ifall det går
(såg att nån skrivit här på fl och nästan skrytit om sitt kaskadbajs över bm...till den kategorin hör inte jag, haha 
Hahaha för mig känns det som om magen skulle stanna kvar på golvet men min lilla kropp skulel hänga med som sugning av marken hahahaha
*Skrattar högt*
Levemang oooh no inte här INTE jag fick Levemang som en litet barn hmm 7-10 år och jag svimmade av smärta på toa golvet
När jag födde dottern 05 så kom det lite diar''e men inte farligt mkt alls det är så man pressar likom
Men varje graviditet ja mina 2 har jag faktist bajsat innan jag åkt in kroppen tömmer ju skitet hihi
Med sprickning hmm jag sprak med dottern 7 styggn vagina och 5 styggn anus

än idag kan jag känna ärret då bm sydde fel TILL O MED på min klitoris !!!!!
Men det borde nog vara okej att föda om jag skulle få göra det som JAG vill.
Hoppas du får reda på hur ni vill och vad som ni kan ändra på som att inte spricka som att gå mkt inne på BB och inte krysta innan man är öppen helt (Jobbigt) men man måste försöka.