Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

delifi2 skrev 2010-11-06 15:09:25 följande:
    VI har alltid använd Willys blöjor förutom första tiden då vi använde pampers newborn, willys är lika bra om inte bättre än de andra tycker jag
    Eller hur här kostar gilliga blöjor 55 kr o helt perfekta men ocå bättre än dyra blöjor enligt alla tester
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • 3 barns mamma84

Vad har ni för er flickor?
    Själv ska jag äta nu nu e maten klar jo sambon gjorde maten idag gjorde jag (Inget) hahaha jag är en EGO mamma idag

Höres senare

• 3 barns mamma84

Än då länge en barnfri tråd haha men snart händer det saker
    Själv ska vi äta nybakad bröd har inte ätit frukost ännu.
    Själv har jag blivit utsatt av bara mensvärk molvärk och rygg smästa i ryggkorset. förbannade värk.
    Och ja halsbrännan hälsade på igår kväll fy fan säger jag bara det var bara o dricka massa cola vatten och juce haha men den kom tillbaks jävla skit.
    Snart kommer sambon hem åååh vill ha frukost NUUUUUU haha

• 3 barns mamma84
    linasmama skrev 2010-11-07 11:57:18 följande:
    Idag är det bara en månad exakt kvar!! 30 dagar, helt sjukt, snart är han här våran lilla bebis Hjärta  
    Men hoppas jag får en vecka tidigt eller så, om man får önska

Har mycket förvärkar och har ont i ljumskarna hela tiden. Det är bara att gilla läget och bita ihop de sista veckorna.. Ska se om vi ska hämta våran spjälsäng någon dag i veckan, fick den här om dagen. Har ju en korgsäng till början så känns inte så ätte bråttom även om jag vill ha klart allt..
    Shit 1 månad exakt ja jag har enligt ul 44 dagara o enligt mensen 37 dagar - massa dagar då jag ska göra Tul 30 nov och det avgör allt kanske jag får honom redan då eller om några dagar
    Gud jag längtar..
    Tänkte på läkaren göra såfall Hinnsvepning
    Så jag hoppas jag slipper bm tid 12 dec iaf hihi
  • 3 barns mamma84
    Saliva123 skrev 2010-11-07 14:12:35 följande:
    2barnsmamma: akta dig för att dricka apelsinjuice, det sura ökar halsbrännan! Mjölk är bättre, det väger upp.

Har fått ont i sittknölarna som jag tänkt kanske kan höra till foglossningen, men nu har jag också ont bak analöppningen och hela mellangärden känns svullen som en babian och ömt. Någon som känner lika? Svårt att sitta... Känns som EFTER förlossningen
    Oj visste inte haha jag dricker det för det skulle släcka halsbrännan hihi men tydligen blev det bara värre.
    Tack nu vet jag det iaf till nästa gång

Aj låter  minnst sagt o skönt detta du har aj säger jag bara finns det något som kan hjälpa till ?
    Min foglossning det finns men inte farligt ont nu ''peppar,peppar''
  • 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2010-11-07 16:02:56 följande:
    Nu är jag fkatiskt rätt säker på att hon ligger med huvud ner, sparkas mycket mer uppåt, så jag hoppas verkligen att hon ligger rätt nu. Ska kolla det på tisdag men fy om bm trycker ner händerna i magen, de brukar alltid få göra ul på mig för jag har en sån känslig mage att de gör ont när de känner hur barnet ligger med huvud

Håller med nån annan här som skrev att det är ett under att man sover alls, vill egentligen bara hem till min säng som är mycket mjukare än mannens och där man kan ligga mer på magen, har så ont i höftbenet efersom jag bara kan sova på  höger sida så det är inte så underligt att jag får ont på den sidan.
    Men sart är det över.

Kan fortfarnde inte fatta att vi ska ha en till bebis, William har ju precis flyllt 1 år och 1 år är inte mycket......
    De gör hon nog som min pojk o att känna han huvud mellan bennen lite otäckt kännsla som en eilien hahahaha
    Kände på huvet idag och fan vad läbbigt hahaha men så jävla coolt!!!!
  • 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2010-11-07 16:31:50 följande:
    huvud ellér vad det nu är (är fortfarande osäker) är väldigt långt ner, precis vid blygdbenet ibland men det är inte fixerad än eftersom det flyttar på sig ibland men håller till där nere iaf.
    Känns när man går tycker jag, då åker lixom allt ner
    Min e ju inte häller fixaerad utan rucbar och när jag ligger på sidan så känner jag hans huvud haha och när jag satt ner så kännde jag samma sak var genast tvungen att flytta på mig hahaha

Lägg handen där så känner du nog Tungan ute
    Jag gjorde det och hans huvud var det för den var lika rund som en apelsin hahahaha
  • 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2010-11-07 16:40:33 följande:
    asså på mina barn är det jättesvårt att känna va det är för nåt, för det känns inte rund någonstans, var så både med Elliot å William. Bm tror att det är för att jag har stor livmoder som det är så, att barnet lättare kan glida undan så att man bara känner något hårt. jättesvårt att avgöra vad det kan vara, kan lika gärna vara en axel
    En axel för mig var det inte denna tog plats på hela hand flatan

Har oxå en stor livmoder då jag har större barn dör inne men man känner om man konsentrerar sig.
  • 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-11-08 10:22:27 följande:
    Åh vad jag är nyfiken på hur det ska sätta igång   vatten ele värkar? Tänker på det varje dag  i stort sett!!!

Längtar längtar längtar!!!!! 
    Du är precis som jag tänker tänker och tänker hur sätts detta igåg och hur kommer jag att hjälpa mig själv.
    Imorse vaknade jag av jätte mensvärk GUUUUUD jag ville bara försvinna.
    Inte skönt alls men när jag satt på toan och kissade drömde jag mig bort och tänkte det kommer bli värre detta jag har nu är bara början och än är det inte över

Bara acceptera det är snart dags
    På onsdag går jag in i vecka 35 eller vecka 36 herre min gud !!! jag bara döööööör hahaha
    Nu vill jag att denna jädrans månaden ska gå gå gåååååå sin väg så jag kan få närma mig 22 nov då jag blir en KVINNA i mina bästa år och 30 nov som avgör allt i min graviditet
  • 3 barns mamma84
    MrsHelgesson skrev 2010-11-08 10:51:03 följande:
    Någon som vet vad som påverkar livmodertappen så att den utplånas? Det var 2,5 cm kvar i lördags.
    Din sambo kan göra hinnsvepning på dig men han ska ha mkt rena händer med hand sprit på ..
Svar på tråden December Bebis 2010 :)