Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

delifi2 skrev 2010-11-05 12:55:11 följande:
    Hon ligger ju redan inne på sjukhuset ju
    Förstår dig Selina04 att ligga där inne när bara har de dagarna att få träffa den ma älskar mest och dessutom må dåligt kan inte vara något vidare.

Grattis Ondar

här har jag sovit över 12 timmar i sträck, å jag är fortfarnade trött det ä ta mig fasen inte npormalt fast man är gravid, ska prata med min bm på tisdag igen å fråga om de kan ta nya blodprover för att kolla hur mina järndepåer ligger till. Måste bli bättre på att komma ihåg ta tabletterna oxå.
    aha okej men det var ju bra.
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • 3 barns mamma84

Nu kommer jag fortsätta att städa

• 3 barns mamma84

Nu har jag städat
    Jag har

Dammsugit hela huset alltså en 4:a en radhus så många rum
    Jag har tvättat golv på alla rum
    Jag har städat dottern och sonens rum
    jag har tvättat och städat toaletten
    jag har tvättat 3 maskiner med tvätt
    jag har plockat ut och lagt in och satt på diskmaskinen
    jag har städat vårt sovrum och gjort rent
    jag har tvättat gardinnerna och satt upp dem igen
    Jag har gjort mat lasange och snart är maten klar.

''pustar ut''
    kan tilllägga att jag har haft molvärk och lite lite del av slemmisen har gått :-/ hmm fattar nada kanske dags att lossna lite då o då ?
    Nu sitter jag på sängen och helt jävla slut i kroppen

• 3 barns mamma84
    ÄlskarNova skrev 2010-11-05 18:49:36 följande:
    2barnsmamma: duktigt!
    Tack gumman.
    Men blir så trött på sambon som inte gör ett piss !!!
    Han fick en dator i torsdag igår alltså och det ända han gör är att sitta framför sin dumburk och skiter i vad jag håller på med !!!
    Jag städa och städar jag är en männsika som MÅSTE ha rent annars mår jag inte bra.
    Men han sitter där med sit fta jävla röv och inte gör ett piss JO han laddar ner musik ligger på soffan och ser på youtobe och pratar på msn.
    Dottern hoppar på mig om att ajg inte gjorde någon sallad till HENNE jag lagade för i helvette mat till oss alla men NEJ gud nej !!!
    Så hon åkte in i rummet med ett stort fart kan jag lova.
    Jag städar hennes jävla rum när hon skiter i MIG och ja får man ett tack ??? GUD NEJ inte alls.
    Sambon hmm jag blir bara så less jag orkar inte längre.
    Nu handlar detta inte om gravidhormoner utan jag är så trött på detta ..
    Jag orkar verkligen inte.
    Gråter
    Bad honom ducha barnen men det blir JAG som kommer få göra detta NU då jag inte orkar vänta längre.
    Jag vill bara koppla av jag har sjukt ont nu och jag vill bara gråta och vill bara ta mig till mamma och gråta vid hennes famn !!
  • 3 barns mamma84
    Selina04 skrev 2010-11-05 19:16:21 följande:
    ush va rädd om dej så du inte hamnar på samma ställe som jag! Låt nu gubben din ta o duscha barnen o lägg dej en stund!
    Hur mkt måste man orka när man är höggravid  undrar jag.
    Jag hade samma sak när jag väntade sonen och många i FL sa till mig åk in till sjukhuset och ta sovdos
  • 3 barns mamma84
    Mysmamma70 skrev 2010-11-05 19:46:42 följande:
    Vad vill du helst - åka in till sjukhuset och sova eller sänka dina ambitioner och ta det lite lugnt med din familj?

I vissa perioder av livet får man öva sig att sänka ambitionerna lite, och det här är ett sånt här tillfälle.

Är det inte viktigare att du får vila och orka med din familj än att huset är tipp topp just nu?

Kram
    Jag måste bara ha rent det är något som säger till mig att ha rent något jag måste göra fast jag inte vill orkar.
  • 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-11-05 19:59:54 följande:
    Jag är likadan men har fått inse att jag  kan inte göra allt som förr, tar lite i taget & gör det viktigaste, mest sätter jag barnen först....sånt man måste försöka lära sej....
    Barnen hoppar bara på mig Gråter som dottern jävlar vad jag blev arg på henne GrrrrSkrikandeskommer fram med en god lasage och hon bara tar armen på höften tittar på maten tittar på mig och säger ''finns det ingen sallad'' ???
    Nej säger jag du har lasange på talriken räker det inte till dig ?
    ''Nej jag vill ha sallad alla vuxnar gör sallad'' !!
    (Vi har alltid sallad på bordet)tilllägger jag men nu var salladen slut.
    ''Hon säger den med dålig addetyd det är inte mat på tallriken''
    Då blir jag ARG jag frågar henne ska inte prinsessan glad över det du får nu så har du hela formen att proppa i dig''
    Du ska inte tro att allt serveras med guld sked fram till dig.

Sonen ja han åt upp sin mat snällt men han är 2åris trottsig men han är snäll annars.

Jag blir knäpp om jag inte har det rent jag mår dåligt då coh jag kan inte koppla av
    Jag tänker inte på mig har typ aldrig tänkt på mig utan alla andra först.
  • 3 barns mamma84
    Mysmamma70 skrev 2010-11-05 19:59:30 följande:
    Då har du något att jobba med
    Så sant så ..
    Fick iaf sambon till att ducha dem och klä på sonen och sen la han dem i sängen.

Dukitig kille kanske skulle ge honom en kluppa och klappa honom på huvudet ??
  • 3 barns mamma84

Tack  alla underbara.

nu ligger jag på sängen kanske ta mig till vardagsrummet o se på film men har hjärtklappningar igen blir inte av med dessa skit.
    ska imon bara tänka ego bara på mig och inte på någon annan jo min pojk i magen
    duchade precis o har bara massa molvärk med.
    o massa gegg i trosskyddet är detta lite av slemmis?

• 3 barns mamma84
    ludicrous skrev 2010-11-05 20:45:26 följande:
    Det första jag fick höra idag var " du skulle ju ha maten klar vid fem". då var klockan tio i fem o jag kom precis in med hunden.. känner igen dig. sen är ju karln hur gullig o underbar som helst ibland, men vissa dagar orkar man inte.

Fick en gång höra att typ ju stökigare man har det i huvudet ju mer städat vill man ha det utanför. Jag får också sånna perioder då jag är totalt pedantisk. Står blomman liiiite för mkt åt höger på bordet rasar världen typ..

Försök att ta det lugnt istället =)
    fy killar alltså blir så arg FörvånadSkrikandes
    vi borde flytta ihop o ha mkt bättreDrömmer
Svar på tråden December Bebis 2010 :)