Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

nämen inte ska ni sova flickor Tungan ute
    Själv ligger man nerbäddad i sängen utan sambo haha ja,ja det e skitsamma om han inte kommer snart får han inget häller Oskyldig

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • 3 barns mamma84
    SaraKlippan skrev 2010-11-09 23:18:55 följande:
    Hej allihopa :)

Nu är vi hemma o utskrivna från neonatal. Vi har det bra och har haft det bra på sjukhuset också, men det känns underbart att vara hemma!

Vi fick komma hem på permis redan i lördags men de har varit så mycket annat att ja inte orkat sitta vid datorn.

Har varit lite problem med amningen nu i början då han varit lite svag o inte orkat suga ordentligt. Han fick ju mat via sond i början. Första natten vi var hemma så fick han inte i sig tillräckligt vilket gjorde honom trött o han däckade direkt när ja la honom till bröstet, så den natten fick Andreas sitta o hålla honom till bröstet o ja sitta o massera fram mjölken ur mina bröst som kändes som de skulle sprängas! Skit jobbigt, men skam den som ger sig :)
    Nu funkar det lite bättre förutom att ja har sår på bröstcårtorna o det gör skit ont. Men ja vill amma så de e väl bara att härda ut!

Jag mår bra efter kejsarsnittet o har inte speciellt ont längre utan känns mer obehagligt.

Jag har nästan hundra sidor att läsa igenom här nu så om någon frågat något o ja inte svarar så är de inte för att ja är otrevlig eller så! Ni skriver ju så mycket! Hihi

Lägger in nån bild imorgon då ja sitter vid datorn. Nu skriver jag från mobilen o där kan ja inte lägga in bilder vad ja vet?

Hoppas annars att allt är bra med er! :)
    Nu närmar det sig med stormsteg för er även om era små väljer att stanna tiden ut.

Är lite snurrig o förvirrad så ja har säkert missat att skriva något! Men tack för alla gratulationer :)

Kramar
    Hej och välkommen till hemmaplan en stund iaf
    Skönt att höra att ni har det bra.
    Får han i sig bröstmjölken nu direk ifrån dig eller pumpar du ut det du kan ge till honom ?
    Har han gått upp i vikt något mer sen förlossningen.
    Men jobbigt ni har haft det och tuft men du och mannen din är starka föräldrar och en kämpe pojk{#emotions_dlg.flower}

Brösten ta lite olja och försök att bara variera vårtorna så dom läker fint.
    Hade själv detta o fan det gör ont varje gång man skulle ta fram bröstet led man men skam för den som ger sig

Hoppas du har det bättre med dit ärr gumman bara ta det lugn än vidare.
    vad var det för styggn du fick ?
    jag fick stifft som dom tog bort efter 5-6 dagen det var skönt men det e ju jobbigt att inte kunna gå som man vill o ha ont..

Kram på ER gumman{#emotions_dlg.flower}
  • 3 barns mamma84

Vecka 34+0 eller trovärdiga vecka 35+0 idag det är sånära nu att det är bara s svårt att sluta tänka på hur nära det verkligen är !!!
    Idag blir det en ny magbild oxå senare.
    Juste magen har gått ner väldigt mycket nu hihi så ut som en lång bake ner hihi

Igår efter att jag hämtade dottern med cykeln kom mina foggisar tillbaks typist ..
    Och rumpan med

• 3 barns mamma84
    Moma:
    Tänker på dig stort LYCKA TILL {#emotions_dlg.flower}
  • 3 barns mamma84
    MrsHelgesson skrev 2010-11-10 14:06:56 följande:
    Jag har så jäkla ont när jag går och det började igår. Det känns nästan som att jag inte kan hålla ihop benen längre, plus att en nerv i högra ljumsken hamnar i kläm lite då och då. Jag undrar om barnets huvud har fixerats nu och det är därför jag har så ont.
    Låter inte trevligt alls
    Lider med dig det gör jag men själv har jag svårt att gå då jag har foglossning igenGråter

Låter som den har när ska du till BM igen ?
  • 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2010-11-10 14:13:12 följande:
    låter som du har börjat få foglossning då kan man lixom inte hålla ihop bena
    Haha man går som en anka då Tungan ute vakk vakk
  • 3 barns mamma84

Ny vecka 34+0 idag och sen tog jag en bild på andra graviditet som är vecka 34+1
    Nu tänker jag bara en sak !!
    Hur stor blir denna kille då denna magen är STÖRRE
    Hjälp!!

• 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-11-10 17:54:33 följande:
    Hej mina kära kvinnor! 
    Håller på att laga middag för vi kom precis hem, så läser igenom det ni skrivit under eftermiddagen senare, men ville bara säga att jag klarade teoriprovet! Är himla glad! Fick 57 och godkänt är ju som de flesta vet 52. Känns skitskönt att ha klarat ett steg iaf.
    Kram 
    Skål för dig Skålstort GRATTIS till detta Skrattande bra jobbad vännen {#emotions_dlg.flower}
  • 3 barns mamma84

Idag var det bara VÄRK VÄRK VÄRK shiiit tänkte jag och hoppade in i duchen ett tag.
    Kommer ut och det blev bättre.
    Efter ett tag kommer det VÄRK VÄRK VÄRK och jag bara va fannnnn .. sätter mig ner på soffan.
    Som typist mig e jag ju sex missbrukare haha och vi hade sex han sprutade in och ja som fan så kommer det VÄRK VÄRK VÄRK !!!
    Nu e det lugnt än så längre.

Shit man märker att det börjar att närma sig och det jag får är rygg smärta magen blir ass hård och molvärl/mensvärk

• 3 barns mamma84

Hela BB väskan KLAR!!!!
    Det jag har är detta ..
    Fast mackorna tar vi sen haha

Till mig

Varm tröja

Mjukisbyxor

Tjocka sköna stumpor

Tofflor

Undertröja

Trosor