delifi2 skrev 2010-11-12 16:30:15 följande:
Det bästa är att skriva på faderskapintyg redan innan. För om nåt skulel hända dig under förlossningen så finns det ingen vårdnadshavare till barnet och då är det socialen som utser en lämplig vårdnandshavre. Å det betyder automatikst inte att pappan får vårdnaden utan bebisen kan hamna i fosterhem. Här är det socialkontoret som håller i det hela, eller var iaf för 6 år sen när Elliot kom.
Har kommit hem från bm för ett tag sen
Lillfis har vänt på sig så nu är rumpan ner ist för huvud.
Hon kände innan jag fick akupunktur hur hon låg och kände att nåt hårt låg där nere så efter akupunkturen skulle hon lyssna på hjärtat men inget hjärta hördes där det skulle.
Så efter ett tag så kände hon igen och trodde nog att det var rumpan som var där nere.
Så om 2 veckor komemr det nog bli vändningsförsök, får inte göra nåt innan eftersom jag är omföderska och hon omme rhinna vända sig om 100 ggr om iaf.
frågade oxå om jag kunde få komma till en bedömmning i vecka 38 för en hinnsvepning så nästa vecka ska vi boka tid till läkaren för en bedömning.
Tråkigt men ja dom kan ju vända sig 100 ggr innan men hoppas bebben kommer till rätta ställningen.
Men det finns barn som födds med rumpan före