Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Momalicious skrev 2010-11-12 21:01:33 följande:
    Åh jisses vad trött jag är! Har världens ont i magen, känns som mensvärk fast i hela magen. Knasigt.
    Har handlat, städat, och nu håller vi på och tvättar och nu ska vi äta. Idag blir det räkor! GOTT!
    Efter Idol blir det sängen för min del, är helt död verkligen!

Idag fick vi hem spjälsängen, så nu står den bredvid min sida sängen! -D Känns helt overkligt att VÅRT BARN ska ligga där om några veckor! Men det är så himla mysigt att gå in på sovrummet nu! Ska lista ut hur man höjer botten bara innan jag bäddar den. Längtar!

Nej, nu blir det att titta till tvätten och sen blir det räkor och mys i soffan med min karl!
    Hoppas ni alla har en trevlig fredag!
    Sen middag haha så e vi inte ensammna som äter kl 18-19 hihi
    Hmm sägen ja kolla vid sidorna så kan man skruva upp och höja spjälsängen.
    Visst e det overkligt om några veckor !!! fattar inte det själv det är som om jag gör detta bara för att döttern ska ha sin docka där
    Vi får tyvärr inte plats med en spjälsäng vid sovrummet så den är i samma rum som sonen nu dom ska dela rum 2 killar snacka om MASSA bilar sen haha
    Tänkte skaffa en korg att ta i sovrummet eller en vagga
    Hoppas bara jag hittar någon billig nu innan han kommer.
    Mysigt med massa bebis tvätt jag var redan klar för 3 månader sender ca

Hoppas det blir bättre med värkarna jag lider oxå av förvärkar så vi kan gnälla ihop
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • 3 barns mamma84

Godnatt alla hoppas ni får sova gott
    Ingen födande va hihi

• 3 barns mamma84
    MrsHelgesson skrev 2010-11-13 07:50:52 följande:
    På er mammor vars vatten har gått, vilken tid på dygnet hände det? Med mitt första barn som jag gick 16 dagar över med gick vatten vid 06.15 ungefär, utan förvarning. Hade ni några konstiga känningar innan? Jag hade lite förvärkar på kvällen dagen innan men sov gott på natten. Jag förväntar ju mig att vattnet ska gå denna gången också men inte vilken tid på dygnet.
    Med 1:a så gick vattnet kl 23 tiden på kvällen utan värkar och något annat utan jag satt bara på soffan tittade på film och kände att jag kissade på mig som jag trodde
    Gick och la mig efter 2 besök på toalettet med vatten avgång.
    Började sen få små molvärk när jag gick och la mig i sängen och somnade till.
    Kl 9 på morgonen efter jag hade ätit frukost kom (pang bom) värkarna och jag låg på soffan plötsligt och grät av smätan som kom hela tiden.
    Ringde in till förlossningen fick åka in var på förlossningen kl 10 tiden.
    Hon födes kl 01.47 dagen efter.
    Dom tog hål på hinnan då allt vatten skulle ta sig ut.
  • 3 barns mamma84

jag kommer inte ihåg men när min slemis lossnade helt ja då hade jag en stor klump som en rund napp på pappret hahahaha snacka om att sambon var nyficken som såg på den
    Innan det så fick jag vit genomskilning flytning som snor som ''ägglossnings flytning'' hihi

Nu har jag vet inte men ni kanske vet på trosskyddet i många veckor en tjock geggig flytning som sergul ut typ men det e nog bara flytning ?
    Så än har det nog inte hänt alls.

Nu ligger jag i sängen vaknade upp med mensvärk har fortfarande kvar

• 3 barns mamma84
    ludicrous skrev 2010-11-13 09:45:09 följande:
    Idag vill jag ingenting. Jag orkar inte gå upp ur sängen. Det enda jag vill få göra är att ligga här hela dan, bli omhändertagen. Har ingen lust till nått. Bara gråta å gråta för allt känns meningslöst. Kommer inte upp :( hunden måste ut med, dottern underhållas, huset städas.. Men jag har INGEN LUST
    {#emotions_dlg.flower}Ta en mkt varm härlig duch/bad och sen kanske fixa till dig sätt på en film till dottern och ge en macka eller frukt.
    Om du har en ute plats släpp ut hunden då om den inte kan ta ut sig tll bilar o så lltså.

Stort kram
  • 3 barns mamma84
    Emynem skrev 2010-11-13 10:18:55 följande:
    Mitt vatten gick ca kl 2.40 på natten helt utan förvarning.
    Jag hoppas också att mitt vatten går den här gången med så att jag VET att nu är det på riktigt! 
    Samma här men helt vill jag det kommer på morgonen då e man morgon pigg hahaha
  • 3 barns mamma84
    Hur oftast har ni förvärkar ?
    Jag har haft mitt nu i 5 dagar och det kommer hela tiden.
    Nu har jag fortfarande mensvärk och brännade kännsla i ryggen.''
    Igår var det något konstigt det knäkte till mellan benen på mig och högg till snabbt det var obehagligt det bara stak till och man kände det oxå.
  • 3 barns mamma84

Så nu har man fått den jävulska hostan hostar så jag håller på att Kräks fy får så ont i bröstet av hostandet kom bara plötsligt.
    Massa slem som inte vi lossna (förlåt för äkelskrivningen)

• 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-11-13 12:36:17 följande:
    Usch, krya på er alla sjuklingar, hoppas era män tar hand om er!!
    Tack gumman men min ska på skolträff jag lider redan har en lugn bebbe i magen snäll kille men 2 st monster utanför magen och hosta och mensvärk och bara dööööh dag i dag !!
  • 3 barns mamma84
    Mysmamma70 skrev 2010-11-13 13:37:36 följande:
    Tjejer - ni ska alla vara glada för att bebisarna fortfarande är kvar i magarna!

MrsT som födde sin decemberbebis alldeles för tidigt har haft en kämpig berg- och dalbana med sin bebis, och häromdagen fick de besked att deras flicka troligen har hjärnskador som ingen vet innebörden av och effekterna av det ser man kanske inte förrän om något år.
    Men gud är det du säger fy vad orättviss hoppas att deras lilla flicka kommer att klara sig ifrån detta.

Ja man ska vara tacksam att dom små e där inne och retas med oss gammligar man ska ta vara på varje minut i magen man vet aldrig vad som kan hända
Svar på tråden December Bebis 2010 :)