December Bebis 2010 :)
oj vad less man ska vara på sus efter att ha legat såååå länge! men de är ju bra att de finns!
oj vad less man ska vara på sus efter att ha legat såååå länge! men de är ju bra att de finns!
Japp de får man, och på vårat sjukhus får man ha den på förlossningen oxå men då bara efter att bebis är född inte under pågående förlossning
Ondar: vilken vecka är du i nu, tänkte vad du kommer vara i själva vändningsförsöket. Är ju rädd att jag oxå kommer få genom gå det!
Hmm jag är 33+5 idag!
Jag ska till bm på måndag och kommer då vara 34+2 så har den inte vänt sig då så ska jag be om ett vändningsförsök veckan efter då jag fick min första kille redan i v 37 så jag vill inte vänta för länge heller! Visst är de viktigaste att de kommer ut välmånt men de är ändå en enorm rädsla jag har för snitt, men försöker få in i huvudet att de vet vad de gör!
Hallå! Varit i stugan i helgen och har missat mycket! Ser att någon grattat ondar för nå!!?? Har hon fått bebis eller vad e de som hänt?
Har försökt läsa tillbaka lite mennonit hittat nå direkt!
Annars är allt bra här tänkte pröva min första kopp hallonbladste ikväll å se om det kanske kan vara något för mig! Imorgon är de nytt besök hos BM å se om bebis vänt sig men i onsdags förra veckan hade den inte vänt sig och de är ingen skillnad i magen heller!
Haha nu skrev vi dessutom om varandra då jag ser att hon ej fått bebis:€
Min lilla vän åker till sin pappa när de är dags för oss att åka in, sen ger vi igen och Lill vännen kommer till oss när de är dags gör dem i mars nån gång! Nå positivt med att vara separerad för då behövde vi inte tänka på de eller känna stressen hem för att avlösa barnvakter eller sånt! Idag var jag hos BM och bebis har mest troligt inte vänt sig så nu i eftermiddag ska hon ringa å boka tid åt mig på spec mödra för ett ul för att kika hur de ligger till!
Japp spec mödra har nu bokat in mig på ul på måndag och för säkerhets skull ska jag vara fastad för ligger den fel så vänder som den samtidigt!
Då kommer jag vara i vecka 35+2
Jag har omfång på 114cm