Inlägg från: MalakiW |Visa alla inlägg
  • MalakiW

December Bebis 2010 :)

we wish for a baby skrev 2010-05-17 18:43:53 följande:
    Hej Tjejer!Jag kliver ur den här tråden, vi var på ultra ljud idag,Och vår bebis har slutat växa, jag tror inte de fanns nå hjärt ljud heller :/Minns inte exakt vad som sas, men min läkare gav de ingen att klara sig.så de jag har & vänta mig nu är missfall alt. utomkvedshavandeskap. Men jag önskar er all lycka framöver.Jag och min gör ett nytt ivf försök till hösten, men just nu känns livet tungt.begraver min mamma på torsdag 50 mil hemifrån så jag hoppas att de kan stanna kvar fram till helgen iallafall....Kram till er alla Jag hoppas att jag snart kommer tillbaka
    men vännen! usch! Vad fruktansvärt! Tårarna rinner och jag tänker på dig! Kramar i miljarder!{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}
  • MalakiW
    Juvel skrev 2010-05-17 19:34:17 följande:
    Fast var än man läser står det klart och tydligt att fram till vecka 15 är det ingen som helst fara. Så där tror jag nog din BM gjorde fel faktiskt, om du inte har andra skäl förstås... MEN NEJ! Vilken mardröm! Lider med er och hoppas för allt i världen att den här tiden går fort så ni kan börja om igen:(
    nä har inga andra skäl än hennes avrådan... gynläkaren blev också förvånad av att hon så strängt avrått mig... märkligt. Fast å andra sidan verkar min BM inte ha alla hönsen hemma om man säger så...
  • MalakiW
    3 barns mamma84 skrev 2010-05-17 17:17:13 följande:
    Säger ju det helt jävla sjukt!!Inte fan tar jag med lapptopen och har värkar och sitter inne i ambulansen haha
    Hej, såg i en annan tråd att du och jag har samma förnamn! :D
  • MalakiW
    Juvel skrev 2010-05-17 20:19:58 följande:
    Nej det låter minst sagt lite yrt, för jag tror inte de ens får avråda till något som faktiskt är någon som helst fara, det är ju lögn liksom. Det enda som kan hända om man tar det senare än v.15 är att det blir missvisande så det föreligger inga som helst risker. Jag hade redan gått upp nästan 2 kilo, fast jag inte ätit något som helst onyttigt (ja mer än den vanliga godispåsen på lördagen). Fast jag äter mer kanske, oftare i alla fall för att mota bort illamåendet. Nu blir det lite mer träning här framöver så jag slipper gå upp för mycket...
    ja visst gör det? Tror inte min BM har så stor koll överhuvudtaget.. Alla frågor jag ställer till henne skjutsar hon vidare till kvinnokliniken och när jag ringde och var orolig för att jag fått UVI tyckte hon att jag skulle vänta tills jag skulle på inskrivning hos henne för att kolla det.. Men min inskrivning är inte förrän den 9 juni och då är jag typ i 15 veckan!
  • MalakiW
    3 barns mamma84 skrev 2010-05-17 19:44:13 följande:
    Jasså haha
    heheh :) Ja visst har vi fina namn . Känner bara en annan tjej som också heter det i min ålder... tror att det är ett sextiotalsnamn egentligen ;D
  • MalakiW

Hej hopp Minifer!
    Hoppas du forftarande kan luncha i morgon! Tyvärr verkar Tegners vara stängt denna vecka (pga Lundakarnevalen) men vi kanske kan sitta ute och käka en macka? Ska vi ses utanför Mondo 11.45?

kramar!

• MalakiW

Nu har jag "bara" 200 dagar kvar till BF.. Hurray :D
    God natt!

• MalakiW
    Minifer skrev 2010-05-18 23:16:30 följande:
    har du sett mitt gästboksinlägg? aaaaaaaaaahrg visstja karnelvalennn hade förträngt den
    hey, nu har jag sett det :)
    Vi kan absolut ta det i morgon istället. På fredag kan jag tyvärr inte (är fast i ett fem-timmars möte på universitetet - arrgh)
    kram!
  • MalakiW

Vad alla verkar få gå på inskrivning tidigt! Jag ska ju inte gå förrän v15, men har iofs varit på ett hälsosamtal i v7.. Men en dum fråga i sammanhanget: Vad händer egentligen på en inskrivning? Tas det prover och kan man hoppas på ett UL?

God natt alla goa tjejer!

• MalakiW

Tack för lunchen idag Minifer! Mycket kul och trevligt!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)