December Bebis 2010 :)

Jag tyckte krystvärkarna var hemska och gjorde fruktansvärt ont, men jag krystade på som bara den ändå  
  Hela han kom ut på en gång, det var riktigt skönt känns lite läskigt när huvudet kommer först och kroppen på nästa värk 

Underbara lilla skitunge 

Coca coola är verkligen en NONO om man vill tappa vikt ! Fast det tror jag de flesta vet 
 Hua jag klarar inte av en droppe läsk det är så vrinsött så jag vet inte vad 
Åh idag tog Marcus sina första steg 
 4-5 stycken tog han innan han kom fram till mig. 10½ månad stor, snart går han nog för fullt redan :D ♥

) också får han 1 flaska när han ska sova på dagen. Så det blir allt som allt 3-4 flaskor per dygn 
                    Den vi har nu är jobbig men denna kommer ju inte bli lika lång :)
En fråga innan jag fyller i mig, ska vi lägga in när bf var och när de kom? Och vart vi bor någonstans? 
Jag flyttade runt så vi kom i ordning för när de föddes, är lite ordningsgalning 
April barn: Marcus född 8/12 -10 kl 02.09. Vägde 3 560g, 55 cm lång, 36 cm hattmått - Värmland / Karlstad
mamma smurfen: Ellie född 18/12-10 kl 7.40 Vägde 4460g, 50 cm lång 35.5 i "hattmått"
thegoddess: Ronja född 22/12 -10 kl 01:59, vägde 3260g 50 cm och 35 runt huvud
Suzzy: Loke född 11/1-11 kl  23.07 Vägde 3700g, 49cm lång, 35.5cm i hattmått - Västerås