Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Idag har vi haft besök av en kompis som har 11,5 månad mellan sina. Äldsta killen är 1,5 och yngsta är en månad yngre än Elliot. Jag fattar inte hur hon överlever! Dom kommer säkert ha jättekul med varandra när de är lite större men oj vad jag är glad att jag inte är gravid. Blev rätt avskräckt faktiskt...

• Momalicious

Jo det är klart, och man vänjer ju sig dessutom. Men lite chockartat för oss ;)

Grattis Cissi! Snart är Elliot 14 han också. Jobbar ni på en ny bebis än förresten?

• Momalicious

Linn: jag förstår att det är jättejobbigt. Men du får ge det tid! Känns det inte jobbigt att ni inte ska försöka igen? Jag har aldrig fått missfall men min svägerska fick flera innan första barnet och hon sa att när hon väl fick behålla sin dotter så var det så positivt för hon kunde liksom "släppa" sina missfall. Fattar du hur jag menar?

• Momalicious

Sambon och Elliot är nere hos farfar en sväng och jag har precis dammsugit. Tror aldrig jag varit så svettig innan! Nu ska golven noppas, sen in och ta en sval dusch!

• Momalicious

Grattis Cornelia!

Vi ska ju också gifta oss, men jag känner att jag inte riktigt vet var jag ska börja. Vet inte ens hur stort bröllop vi vill ha! Kan man förresten bjuda folk på enbart festen? Och bara ha middag för några utvalda? Eller är det dumt?

• Momalicious

Runt den här tiden förra året gjorde vi RUL. och nu är våra småttingar snart (nåja..) ett år! Kommer tiden någonsin gå såpass långsamt att man hinner med igen?!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)