December Bebis 2010 :)
Naw, vilken sötnos! Tänk att Elliot blir sju månader om några veckor. Vad hände med våra små bebisar?! Saknar nyföding-tiden lite faktiskt.
Naw, vilken sötnos! Tänk att Elliot blir sju månader om några veckor. Vad hände med våra små bebisar?! Saknar nyföding-tiden lite faktiskt.
Jag önskar att inte Elliot haft kolik, var svårt att uppskatta tiden då.
Persikans: jag är suuupernöjd!
2barns: jag kör med canesten, det tar ju bort skiten. Idag känns det lite bättre, skönt nog! Sover alltid utan trosor :)
Jessica: ja, linasmamma är gravid. Är du gravid?
Grattis! Var det planerat? :)
Okej.. Ska ni behålla det?
Nu har Elliot fått en ny kusin! En liten Hugo anlände några minuter över åtta! Åh har lyckopirr i hela mig!! :)
Ja, så himla kul! Min sambo har tre bröder, varav 2 har barn och både har fått en av varje, dock i olika ordning. Jag känner dock på mig att vårt nästa barn också kommer vara pojke haha. Bara för det får väl bror nr fyra två tjejer på raken när han väl skaffar barn ;)
Lilla Hugo vägde 3865 gram och var 52 cm :)
Jag kör på vår Brio tills det känns ok att ha honom framåtvänd. Det är både för tidigt för mig och för Elliot att ha honom vänd bort från mig. :)
Grattis till alla nya graviditeter! Blir nog att försöka att få en liten till om ett halvår eller så :)
Suzzy: jag har haft hormonspiral och det enda negativa jag har att säga är att det var obekvämt att sätta in den, annars positivt! Ingen mens, inga negativa biverkningar, ingen mensvärk eller PMS. Blev dessutom gravid på första försöket efter jag tog ut den så den påverkar inte negativt på det sättet heller.