Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Ja, jag förstår det.. :-/ men skönt att du slutat blöda iaf! Män kan nog ha svårt att förstå det där, det syns ju liksom inte att man är gravid. Vi däremot fäster ju oss direkt. Ska ni försöka igen?

• Momalicious

Ludi: vi använder kondom, har inte bestämt mig om jag ska sätta in spiral eller ej.

2barnsmamma: hon är aktiv på Facebook då och då iaf. Bloggen vet jag inget om :)

• Momalicious

Nu håller sambon på att försöka lägga Elliot för tusende gången ikväll. Suck. Vill ha tillbaka min vanliga unge! :(

• Momalicious

Idag var vi på BVC. Egentligen skulle vi inte dit förrän den 26 när Elliot var sju månader, men vi ville kolla så att inget var fel så vi åkte dit idag istället, så vi skippar nästa vecka. 6 mån och 3 veckor är han iaf 72,5 cm, 9340 gram och 45,5. Han har gått upp 260 gram, växt 2,5 cm och huvudet har växt 1,1 cm sen förra gången.

Hon kollade iaf öronen men tyckte det såg bra ut. Vi pratade lite om Celiaki eftersom min sambo haft det, hans mamma har det. Pratade lite om komjölksallergi eftersom sambons bröder hade det. Så vi har fått en tid 9 augusti då vi ska testa för det och om vi inte "härdade ut" så skulle vi åka akut och kolla. När vi beskrev hur han var tyckte hon det var lite väl jobbigt för att bara vara fas.

Elliot 101226 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Idag somnade Elliot klockan sju! Och inte nog med det, han somnade själv!!!! Det har inte hänt sedan.. Ja, aldrig! Vi la ner honom i sängen och satte igång speldosan och när den spelat färdigt sov han. Sen vaknade han nu för första gången och får en flaska av sin pappa just nu! Helt otroligt!

• Momalicious

Elliot sov 19-05 med ett uppvak, var sedan vaken i två timmar och sov vidare till 08.40! Gud vad härligt!

Idag ska vi åka och träffa Elliots nya kusin för första gången. Han blev en vecka i måndags :) ska bli så kul att hålla en sån liten, liten bebis igen! :D

• Momalicious

Tack! Var väldigt skönt efter de senaste veckornas jobbiga nätter! Men åtta timmar i sträck är ju inte helt fel heller!

Ja oj vad mysigt det ska bli! Kommer inte ens ihåg hur det kändes när Elliot var så liten.

• Momalicious

Haha, Elliot har börjat använda stl 80. Men 74 passar fortfarande :)

Herreguuuud vad liten Hugo var! Och då är han ändå större än Elliot var. Så liten och fjäderlätt! Han kändes så skör liksom. Blev bebissjuk som bara den vill jag lova ;)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)