empans skrev 2010-05-19 17:40:37 följande:
Halloj! Första barnet. Hade väl nästan tänkt vänta några år till. Jobbar 100% och pluggar 50% och känner mig inte riktigt klar än. Men så kan det gå Älskar barn så det kommer nog bli helt fantastiskt när jag helt fattat att detta är på riktigt. Kommer nog inte förstå det förän jag sätt det lilla hjärtat slå och det dröjer ytterligare 3 veckor ungefär. Du verkar vara en mycket positiv person att dömma av dina inlägg. Fantastiskt! Du sprider glädje.
nämen oj vilka fina ord om mig, gud vad glad jag blir!! Tack!!! :D:D *hoppar jämfota lite* Ja jag är en optimistisk jävel, hehe!
Man är väl aldrig "klar" för att skaffa barn antar jag =) Jag har en väninna som fick tre barn under sin läkarutbildning och nu jobbar hon som läkare sedan några år. Det är ju inget hinder att få barn, bara en liten paus. Och ett år går FORT! Kan ärligt säga att jag
aldrig skrattat så mycket som sedan vi fick vår första. Uppenbarligen måste det vara kickass, eftersom jag redan är gravid med andra innan sonen ens blivit 8 månader, haha! Det är sååå jäkla kul att ha barn!!! Folk talar alldeles för mycket om hur jobbigt det är och för lite om hur skoj det är! Får man fråga vad du läser, eller vill du hålla tyst om det för anonymitetens skull om ni vill vara hemliga ett tag till?