Karttikeya skrev 2010-05-21 22:23:47 följande:
gud jag tror banne mig jag spelat i fem år. Vad sjukt!!!
Mopplis skrev 2010-05-22 07:10:43 följande:
Heroes of might and magic! DET kan jag relatera till ( och diablo) Har försökt spela online men jag får spel ( ursäkta den dåliga ordvitsen) på folket man spelar med el mot. Förra mammaledighetemn och havandeskapen fick jag guitar hero av min bror så jag skulle vara sysselsatt och jävlar va jag spelade. Denna hade jag räknat med diabloIII men det släpps nog inte på ett år iaf. Idag flyttar vi så något internet kommer jag nog inte ha på ett tag - fast gubben har juen iphone så jag surfar nog lite ändå :))
Diablo lyckas jag aldrig spela, har det hemma, men blir inte av att jag installerar det. Grr! Apropå att spela med idioter har vi kommit undan det för att vi har ca tio stycken irl-vänner att spela med, plus några som man pratat med flera år (och som tom kom på vårt bröllop förra året) som var främlingar men nu är vänner sedan länge. Men det finns verkligen sjuuukt mycket idioter därute. Suck. Vi har hela guitarhero-bandhero-rockband gänget, så jäkla kul :D Gullig bror du har! Och drygt med flytt, blä! Vi ska flytta om 8 veckor, fast vet inte vart än.. iih!
Småstadsbönan skrev 2010-05-21 22:47:16 följande:
Idag var jag på inskrivning och gjorde även UL jag fick se min bönas hjärta picka och den viftade å hade sig med armarna, vilket jag absolut inte hade väntat mig. Lycka!!! vi blev tillbaka flyttade en vecka så nu så är jag i v 10, 9+0. Mitt illamående ha börjat släppa (peppar peppar ta i trä).
nä vad häftigt!! Jag är en dag efter dig, 9+0 idag, har svårt att fatta att det lilla därinne redan har armar att vifta med!!
Ninnie81 skrev 2010-05-22 07:14:03 följande:
Godmorgon. här gjorde man morgon före 6. va inte de ja hade planerat men va gör man när lillebror tycker att man ska gå upp då. var på inskrivningen igår. Gick bra. mitt järnvärde var 127 och blodsocker var 4,2 blodtrycket vet ja inte men de som va mindre kul är att ja måste göra en glukosbehandling för att se om ja är i riskzon att gå grav diabetes. har inte behövt göra de förr men nu hade ja för högt BMI så. ja ja får se men ja tror inte de är då men kan vara bra att kolla upp de iaf. har nästa tid i v.16 och då ska vi lyssna på hjärtat. ska även i v.15 ringa och boka tid för ul. hade tänkt boka in på sambons födelsedag. får se om de går att få. han fyller år 14 juli. ha en bra helg alla
Ta med en färsk citron och en bra bok så är det inga problem =) Det är bra att de har koll, jag gjorde en belastning förra graviditeten -09 för att min halvbror har diabetes, trodde det var på sidan vi inte har gemensam som diabetesen låg, men tji fick jag och nu sitter jag här med typ 1 diabetes och knarkar insulin
2barnsmamman: Vad söt du är =) ha det så kul på loppis!
Det är Lundakarneval i år så vi skall nog dra in en sväng och kolla Barnevalen, även om Bastian är för ung för det mesta kanske vi stora hittar något kul :D
Ha en fin Lördag!