December Bebis 2010 :)
Ja, mamma sa att det var jättebra så får höra vad doktorn säger.
Ja, mamma sa att det var jättebra så får höra vad doktorn säger.
Hihi Elliot älskar med saker med knappar. Han har en egen fjärrkontroll till en gammal tv som han ääälskar.
Apropå maten är han strulig. Han äter ett par skedar och kniper med munnen och vänder bort huvudet. Han får till frukost nu en hel macka som han äter på själv. Det går rätt bra. Gör man små bitar kastar han dom på golvet. Lunch och middag brukar gå okej, men frukost och kvällsmat äter han kasst.
Majorima: då har ju Elliot växt om Tim!
Pratade med en sköterska på vc förut och hon tyckte jag skulle testa med xyloproct och om det inte var bättre skulle jag komma dit om en vecka.
Igår satte sig Elliot upp från liggande två gånger. Missade det båda gångerna. :p
Ja jätteskönt! Nu tar han sig fram för egen maskin och kan sätta sig upp och leka var han vill! 
Nu har vi kört första natten utan att ge Elliot mat. Han har fått vatten varje gång han vaknat och efter lite skrik för att han är arg så har han somnat om! Nu kanske vi kan få börja sova hela nätter snart :)
4 augusti? Det har ju redan varit? Förstår att det känns jobbigt.
Jag tog ut 3 dagar/v de första typ 2 månaderna, sen har jag inte tagit ut nåt. Min sambo har tagit fre,lör,sön istället. Vi har massor med dagar kvar :)
Vet inte om dom är bättre men på jollyroom.se har dom flera olika.
Oj vad ni skriver! Hoppas ni får plus imorgon! Vill också vara gravid, fast ändå inte haha.
Senaste vecka har Elliot lärt sig massor. Sätta sig upp, dra sig upp till stående (fast bara i soffan haha), krypställning, gå med stöd. På en vecka! Dessutom har han fått sin första tand.