December Bebis 2010 :)
Här! Elliot gnäller mest över body/tröja, men sitter han upp går det bra av nån anledning.
Här! Elliot gnäller mest över body/tröja, men sitter han upp går det bra av nån anledning.
Inatt har Elliot vaknat varannan timme hela natten. Gissar att det är en till tand på g för han beter sig som är han fick första nr man vet ju inte.. Igår var det iaf inte många sekunder utan gnäll så får se hur det blir idag.
Ja, hon hade väl redan flera? Elliot har bara en än så länge.har läst att det ofta blir lindrigare "symptom" ju fler tänder de får.
Här är det värst om han är hungrig. Är han hungrig väntar jag tills efter frukost.
Nu märks det att det är höst, riktigt kallt ute. Minns när jag gick i skolan att det var svårt att klä sig såna här dagar eftersom det blev ofta väldigt varmt längre fram på dagen.
Alltså, jag känner mig helt vilse. Vad sjutton behövs för vintern? Overall - vilket märke och storlek? Skor - känns dumt innan han börjar gå? Regnkläder - behövs det? Höstkläder? Underställ?
Hjäääälp!
Vår lägenhet är sjuuukt varm! Vi sover med öppet fönster och har inte värmen på än (vi bestämmer ju själva eftersom vi betalar kallhyra). Undrar när det kommer behövas?
Vad gör ni en dag ni bara är hemma?
Ja precis. Jag köper nog några varmare tossor eller nåt för han kan ju inte gå än så väntar tills han börjar med det, annars kanske skorna är försmå.
Jag har tänkt typ nåt regntätt tunnare, kanske overall nu till hösten och nåt fleeceställ att ha under om det är kyligt. Se en bra vinteroverall men vettisjutton vilken storlek man ska välja.. Ah, djungel!
Jag vet inte om ni sett reklamen för Cheapy? Typ byggvaruhus. Elliot börjar gråta varje gång den går, livrädd verkligen!
Alltså, det känns som att mjölken runnit till i tuttarna, gör skitont! Vad tusan?!
Ja det är ju fett? ;)