December Bebis 2010 :)
Skulle stå "hade ni en fin dag" haha
Skulle stå "hade ni en fin dag" haha
Samma som the goddess. När jag var gravid var det irriterande att man inte kunde se gravidkalendern också.
Fan jag är så sur! Använd INTE barnbutiken.net! Vi beställde en bilbarnstol för över en vecka sedan, fick ett mejl IGÅR att den visst var slut och skulle komma in om 2-4 veckor! Vadfan liksom. Kollade nu på sidan och de hade inte ändrat lagerstatus nu heller. Sååå dåligt! Hävde köpet på studs, så nu får vi köpa någon annanstans ifrån. Vi behöver verkligen en stol NU så det är rätt irriterande!
1-3 dagars leveranstid my ass. Dom upptäckte ju inte ens att den var slut på lager. Virrigaste killen i kundtjänst med.
Vad köpte ni er för mammasmurfen?
Suzzy, är du säker? Jag hittade den på mammas android.
Eller vänta, nu tänkte jag inte på mammas tfn. Har också en iphone. Men de borde väl släppt en för android också tycker man?
Ska jag köpa från nätet tar jag jollyroom.se. De är billigast ofta och har fri frakt över 1000 kronor. Men eftersom vi behöver den helst igår så hade det varit kul att veta vad den kostar i en fysisk affär. Ska ringa babyproffsen.
Elliot är gnälligast i världen, orkar inteeeeee.
Moma
kolla in annasbabyshop.se butiken ligger i kungälv, där kostar den 2688
Oh nice! Tror dock inte den kommer så fort här, beställde ju såpass sent på eftermiddagen. Kommer väl på måndag antar jag.