December Bebis 2010 :)
suzzy: Alla bebisar som födds har långa naglar.Min dotter kom BF +9 hade långa naglar
Min son kom BF+10 hade lång naglar
Min son kom BF -15 hade långa naglar
Jävla idioter nu måste min sambons systers sambo lämna familjen och deras 1,5åriga dotter
hur kan folk vara så grymma att man inte kan få stanna i sverige !!!!!
hur kan folk vara så grymma att man inte kan få stanna i sverige !!!!!Sönderbränd mamma jag här helt slut stressad.
Natten var helt fantastist !!!
Gav Elias bröst och erässtning klockan 23 tiden och la honom i sin vagga och han somnade om direkt som alltid.
Gjorde en flaska och la in i skylen tills han skulle upp kl 01 igen men vaknade inte upp föräns klockan var 05 !!!
jösse han sov 6 och ½ timme utan att få i sig något.
Sen vaknade han andra gången klockan 08.00 och allt gick fint MEN sen började 2 älsta barnen hålla på och gav upp dom fick gå in i sina rum och jag sket i att lämna ebba på dagis jag kom ju aldrig i väg amadeus har feber förskyld snorig kommer blod från hans näsa och han e piss jobbig.
Ebba vet inte var henns mössor är och jag skulle ha tid hos läkaren kl 09.02 nu ligger jag här i sängen o gör inget.

SNABBT HJÄLP !!!!!!!!!!!
Elias har 38,9 feber har sovit från kl halv 2 tills nu när vi insåg att han var varm !!!!
Vad ska jag göra ?????
Han känns bättre nu har ammat honom och han har bara blöja på och armarna och bennen och lite av magen känns bättre nu känns kallare oxå nu.
Han kissar som han ska massor och äter och har ammat nu i 1 timme ca ca .. och nu sitter han på babysittern och tittar och suger på sin napp.
Han är inte slö och sover inte nu häller han känns som normal igen.
''Pustar ut lättnade''
Tack ska ni ha