December Bebis 2010 :)

Idag fick Elias massa kläder st 80 till 92
Han är en kille som äääälskar att Jollra för oss han har minsan MYCKET att berätta om

Så
min fråga nu när det änså är uppe.
Hur gör ni lägger ni som ner eller låter ni dem somna innan er ?
Vad jag gör jo jag matar honom ammar och byter blöja pyjamas lägger honom i sin vagga fast han har ögonen öppna och lägger mig själv och sover.
På morgonen när han vill ha mat i igen så ger jag honom och lägger honom ner direkt efter jag gjort det han ville och somnar om i min säng alltså jag väntar inte på att han somnat utan lägger honom direkt ner sen somnar jag om.
Han sover efter en stund men han är tyst och somnar
Har inte någonsin behövat vänta på att han ska somna innan mig utan jag somnar alltid innan honom ![]()
Min lille Tim är inte alls nöjd.. Börjar misstänka kolik.. Vi köper minifom och sempers magdroppar idag, ska man fräsa på med både och eller testa en av dom? Fick ge upp den mjölkfria ersättningen idag, han vägrade äta. Äter inte "gamla" ersättningen bra heller men han äter lite iaf. Och har äntligen somnat efter att ha varit vaken sedan åtta och har gnällt heela dagen.. Jag har nog aldrig känt mig såhär värdelös.
En lång vagnspromenad här med till dagiset och dagmamman och sen jobbet hälsade på nu e man hemma igen och väntar på att elias vaknar så jag ska ge honom mat sen har jag lasange i ungnen som jag ska gott mig med
Jätte fint väder ute och inte allt alls
Vad har ni alla gjort idag då ?