Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

ludicrous skrev 2011-01-20 21:00:24 följande:
    2barnsmamma - säg att det blev en 0 för mkt, eller kostade bh'n verkligen 3000??!

Idag har varit en riktig pärs!! Emil har vägrat nått annat än famnen o jag har känt att jag MÅSTE så mkt! Städa tvätta o allt. Emils skrikande och mina måsten gjorde att jag bröt ihop totalt. Lyckligtvis har jag en sambo som säger "skit i städningen o koncentrera dig på Emil! Vill han va i famnen behöver han väl det nu!" oj så skönt!
    Emil o jag slappnade av och han sov mellan 14-19.30!
    Nu har vi haft världens mysstund och nu ska han sova igen :)
    Haha 300+ lite mer men haha om den skulle kosta 3000kr ja då skulle jag inte änns kollat på den hahaha
    Det var på en riktig BH affär oxå bara Bh och trosor och jag var i himmel riket haha
    Ska ta kort om jag vågar och vissa dem på men just nu hittar jag för fan inte laddaren till Mobilen som jag ska ha när jag lägger in bilderna på kameran/mobilden så jag bli irriterad har massa bilder jag vill lägga in på min blogg men hittar inte skitet !
    (sambon har städat) ja då vet du allt försvinner när männen städar {#emotions_dlg.djavulsk}
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    nikka: Söta Tove du har riktig charm troll

Elias ligger också sover la honom för ca 20 min sen och han har varit uppe och fått i sig mat och legat på golvet på tecke och bebysittren och dansat med sin mamma och ebba o amadeus haha vi hade disko så vi hoppade och studdsade omkring i vardagsrummet haha
    Sov oxå med Bh och trosor i natt FY fan vad underbara dessa Bh:n så glidder inte änns tutten ur hahaha ni vet när man ligger på sidan -D men dom låg på sina små kuber haha och jag sov som en prinsessa och känner mig så SEXIG haha !!
    Hade till och med Sex igår ojojoj mysigt värre

Har idag gått upp kl 12 tiden hade liiiiite brottom att äta frukost och städa haha nu har jag damsugit och tvättat bord och köket och plockat lite här o där och barnen slängde jag oxå ut en stund {#emotions_dlg.djavulsk}nu städar ebba sin rum.
    Didos ligger under bordet och myser hmm konstiga unge haha
  • 3 barns mamma84

Här är min pojk med sin nya overall idag
  • 3 barns mamma84

Tror jag måste kontakta en riktig kunnig läkare för jag börjar bli rädd..
    Så fort jag hostar så rinner det kraftigt från näsan utan varning.
    Detta är andra gången nu i går var det samma sak hostade och plötsligt började näsan rinna stannade till och började snabt igen
    Nu har jag varit sjuk i 1 vecka 2 dagar feber fri tacko o lov men huvud värk förskylning hosa och blödningar 2 dagar nu ..

• 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2011-01-22 01:13:33 följande:
    Orkar typ inte läsa. Verkar som att Elliot fått kolik. Varenda sak jag läser passar verkligen PERFEKT.
    usch, känns som en fet käftsmäll verkligen. Hoppas såå att jag har fel och har jag inte det tänker jag boka tid direkt hos en kvinna som botar eller förbättrar kolik rejält med akupunktur på bara 6-7 gånger.
    Men allt stämmer verkligen. Tycker så synd om min skrutt (och oss med för den delen).

Vi var iaf på BVC idag. Han är fyra veckor på söndag och han väger nu 4070 gram (3510 vid födseln) är 55,8 cm lång (50 cm vid födseln) och har ett hattmått på 36,7 cm tror jag (35 vid födseln. Kurvan går nästan rakt upp :p
    Fy vad jobbigt att behöva gå genom det själv
    Hoppas nu att allt hjälper och att Elliot blir bättre snart och koliken slutar om det nu är kolik vännen.
    Kram
  • 3 barns mamma84

Kan det bli bättre ??

Först hade Amadeus feber och hade spytt hos dagmamman när han kommer hem så hade han feber och bajsade lite i blöjan.
    (Förra veckan)
    Sen fick jag feber och hade det i 5 dagar + förskylning och min liltå infektion.
    (Förra vecka) men som än jag har kvar har inte blivit frisk än och det har gått 8 dagar nu ..
    I förrgår började jag hosta och så kommer näsblod och igår hosta och näsblod.
    IDAG kvacknar man upp och springer till toan och skiter och sambon efter JA nu har vi blivit magsjuka !!!!!! Skrikandes jag mår piss spyr inte men kännslan finns.
    Amadeus fick feber IGEN  och igår !!!
    Man får inte änns bli frisk likom ..

• 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2011-01-22 18:27:50 följande:

usch

ne jag vet, här är det likadant, fast än så länge har bara en varit sjuk i magsjukan!!

Det är piss jobbigt och man blir så less vadå 2011 skulle bli ett bättre år NÄR då NÄR börjar 2011 den ''bästa'' året ??
    Det är ju plågeri att ha detta men som vägrar att lämna kroppen.

Har funderat på en sak kan det vara Blöjhinken ?????????
    Är det DEN som sammlar bakterier ?????
    Så imorgon slänger vi den bort !

Vågar inte änns äta något idag värsta bantningsaken detta ju
  • 3 barns mamma84

Så nu har sambon feber ..

• 3 barns mamma84

Här e vi lite bättre idag har exploderat toan några ggr haha men e det lugnt.
    Nu ska vi åka iväg och handla mat tyskland.
    Elias har badat ätit och spyt och sover i min famn.
    Juste nu bajsar han nästan brunt bajs lite senaps färg men det flersta är brunt nu

• 3 barns mamma84

Så nu är vi äntligen hemma elias sover fortfarande och han har sovit hela tiden sen vi åkte iväg underbart.
    Lasangen är i ungnen ebba duchat en grinpelle till amadeus men han är förskyld så han är hemma i mon så ebba ska till dagiset i mon bara.
    Och jag och sambon ska se på serie något som inte kommit till fram på tv ännu utan liten serie som vi smyg tittar på säger bara den är SKIT bra och den är beroende framkallande haha .. har nu sett Fjärde avsnittet och det kommer mer ..

Svar på tråden December Bebis 2010 :)