Inlägg från: thegoddess |Visa alla inlägg
  • thegoddess

December Bebis 2010 :)

LokesMammi skrev 2011-07-03 19:39:32 följande:

Är man trött, eller är man trött? hehe Somnade på mina kuddar medan vi bäddade rent våran säng nyss! =)

åh tröötis!! finis! vad har han på armarna?
  • thegoddess

Suzzy: Stackarn då! Jag var själv eksembarn... Så jobbigt och värmen gör inte saken bättre. Hoppas han slipper allt sånt snart

• thegoddess

Skit natt här.. Ronja har vaknat minst en gång i timman sen 1. Sambon har tatt mest i natt. Jag vaknar med huvudvärk och världens yrsel. Har aldrig det och nu kommer jag knappt upp och på toa. Skumt.
    Och Ronja bara skriker och gnäller. Nu kanske det är fas ändå.

Imorgon börjar jag jobba. Ska jobba 6 veckor. Sambon började semester idag och tror ni han är nervös då jag jobbar dygn.
    Han kommer få känna att han går på semester när han går till jobbet på morgonen hihi

• thegoddess

Har oxå problem hy idag. Torr jämt och eksem ibland. Ronja verkar inte fått nåt som vi haft än. Hård i magen lätt bara. Reagerade på röda bär köpt burk med eksem men hon fick jordgubbsbitar i lör och inte reagerat. Sambon hade ekstrema hud problem som barn och dom konstaterade att hans immunförsvar var för starkt. Hmm
    Jag vet inte vad exakt det var som jag reagerade på. Citrus, kärnfruktet, pälsdjur, pollen, nötter, vissa okokta grönsaker.

• thegoddess
    LokesMammi skrev 2011-07-04 08:36:20 följande:
    Hoppas hon klarar sig!
    Jag har haft allergi mot princip allt. Har lite kvar nu. Hoppas Lokes allergi stannar där den är nu! =)
    LokesMammi skrev 2011-07-04 08:36:20 följande:
    Hoppas hon klarar sig!
    Jag har haft allergi mot princip allt. Har lite kvar nu. Hoppas Lokes allergi stannar där den är nu! =)
    frukt har hon ju fått prova lite olika iaf..pälsdjur har honfåtthälsa på lite då och då. ja vi får se.

ja hoppas det. håller tummarna för loke!
  • thegoddess
    Momalicious skrev 2011-07-04 10:29:20 följande:
    God morgon :) igår hade vi en UNDERBA
    R men svettig dag i Göteborg för att se på
    Metallica/The Big 4 på Ullevi. Började dagen med ett restarurangbesök och drack lite. Dagen var jättebra med varm som sagt. Var över 30 grader i skuggan och solen gassade på vår läktare hela kvällen.

Nu försöker jag vakna till lite och sen ska jag hämta Elliot. Han sov hos sin mormor i natt för första gången och det hade gått jättebra. :)
    åh va härligt... det var ju verkligen tur med vädret. jag nöjde mig med att se på tv. var på green day förra sommaren hade sittplats pga ryggen. och var gravid då ju. men när green day började spela så ställde sig alla upp.. dårar kan dom inte ta ståplats då. så får se när man åker på koncert igen hehe.
    skönt att elliot trivdes hos mormor. skönt att veta då det är så himla mycket behagligare att lämna bort.
  • thegoddess
    Momalicious skrev 2011-07-04 11:00:35 följande:
    Ja, det var rätt många som stod upp här med. En i vårt gäng blev så lack så han sa till han som stod framför och han började käfta och då kom sambons bror som är en ganska stor militär och sa att antingen sätter du dig ner eller så går du härifrån och sen satt han hela konserten. Tycker det är helt ok att stå när man applåderar men har man sittplatser ska man sitta! Var mäktigt iaf!

Ja det var jätteskönt! Var lite nervös först men det släppte eftersom man inte hann tänka så mycket på annat :)
    jag var även på green day i globen med min far och han sa tillett par yngre förmågor att sätta sig. många blev glada för ngen vågade äga nåt. jag e mesig med. så det var ju bra med en militär med i gänget haha
    skönt nukommer du leva på detta ett tag. inteofta man kommer iväg
  • thegoddess
    ludicrous skrev 2011-07-05 07:04:45 följande:
    Yes!!! Emil vaknade inte förrän efter 5 idag!!! Alltså första gången, annars brukar han vakna runt 3. Tyvärr somnade han bara om typ 10 min, men efter en hel natts sömn så e det ok :)
    det är på¨rätt väg då sakta men säkert kanske. när ronja vaknar på natten är det oxå runt 3. men oftast sover hon till 5. när lägger du emil? oftast får vi ronja i säng vid 20 tiden tar iblnd 30 min at somna. men nu har hon haft 3 nätter med vaknanden hela tiden. vi vet inte om det är fas, värmen eller kanske magen som spökar.

nu sticker jag snart å jobbar ett dygn. ska bli skönt att få lite sömn i natt hahaha har sovande jour men vi får alltis sova. rickard kommer vara trött imonn. han kommer inse att han inte drekt har semester längre haha hn började sem. igår.
  • thegoddess

Jag har köpt en beg bugabo camelion. Hon sitter så superbra i den och bakåt eller framåt vänd. Så jag ska säljs den andra vagnen. Fårskinnet blev Ronja jätte svettig på ryggen så den åkte bort igen. Hon sitter ju mjukt på blöjan hehe

Svar på tråden December Bebis 2010 :)