December Bebis 2010 :)
Är man trött, eller är man trött? hehe Somnade på mina kuddar medan vi bäddade rent våran säng nyss! =)
Är man trött, eller är man trött? hehe Somnade på mina kuddar medan vi bäddade rent våran säng nyss! =)
Suzzy: Stackarn då! Jag var själv eksembarn... Så jobbigt och värmen gör inte saken bättre. Hoppas han slipper allt sånt snart
Skit natt här.. Ronja har vaknat minst en gång i timman sen 1. Sambon har tatt mest i natt. Jag vaknar med huvudvärk och världens yrsel. Har aldrig det och nu kommer jag knappt upp och på toa. Skumt.
Och Ronja bara skriker och gnäller. Nu kanske det är fas ändå.
Imorgon börjar jag jobba. Ska jobba 6 veckor. Sambon började semester idag och tror ni han är nervös då jag jobbar dygn.
Han kommer få känna att han går på semester när han går till jobbet på morgonen hihi
Har oxå problem hy idag. Torr jämt och eksem ibland. Ronja verkar inte fått nåt som vi haft än. Hård i magen lätt bara. Reagerade på röda bär köpt burk med eksem men hon fick jordgubbsbitar i lör och inte reagerat. Sambon hade ekstrema hud problem som barn och dom konstaterade att hans immunförsvar var för starkt. Hmm
Jag vet inte vad exakt det var som jag reagerade på. Citrus, kärnfruktet, pälsdjur, pollen, nötter, vissa okokta grönsaker.
Åh så underbar bild. Sötis!
Jag har köpt en beg bugabo camelion. Hon sitter så superbra i den och bakåt eller framåt vänd. Så jag ska säljs den andra vagnen. Fårskinnet blev Ronja jätte svettig på ryggen så den åkte bort igen. Hon sitter ju mjukt på blöjan hehe